• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic

Niclas & Pia

HBK Medlem
Inlägg
332
Kommun
Borås
HBK-Nr
5365
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Ja, men utan alla funktioner och inställningar...kan köpas i appen

Den fungerar dock att navigera med men utan tal mm

Vi använde gratisversionen i höstas men har nu köpt fullversionen för ca 190 SEK

//Niclas
 
Senast ändrad:

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Sygic brukar ha återkommande "rea" med rejäl rabatt,
så prova kanske ett tag med gratisalternativet först och invänta ett erbjudande.
Själv köpte jag största versionen "hela världen" med livstids uppdatering förra påsken för 280kr, helt klart prisvärt.
 

Nisse och Nana

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Simrishamn
HBK-Nr
9809
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Finns i app-store och benämns som Sygic truck

Javisst, men den kostar 129 Euro för Europa och har bara kartuppdateringar i 3 år!
Har an använt standard versionen nu i 4-5 år med fri uppdatering. Minns inte hur mycket jag betalade för Europa kartorna men inte var det mer än 25 Euro
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Sygic

Javisst, men den kostar 129 Euro för Europa och har bara kartuppdateringar i 3 år!
Har an använt standard versionen nu i 4-5 år med fri uppdatering. Minns inte hur mycket jag betalade för Europa kartorna men inte var det mer än 25 Euro
Det verkar tyvärr vara en ny trend i navigeringsapparna att enbart ha fri uppdatering under ett antal år. Såg att TomTom hade likadant i sin nya navigeringsapp.
 

Karevan

HBK Medlem
Inlägg
34
Kommun
Filipstad
HBK-Nr
14126
Medlemskap
2027
Sv: Sygic

Just nu är det -70% på priset för den vanliga appen och livstidsuppdatering av kartor ingår, enligt gällande påskerbjudande.
Kan vara värt att titta på för den som är intresserad.
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Just nu är det -70% på priset för den vanliga appen och livstidsuppdatering av kartor ingår, enligt gällande påskerbjudande.
Kan vara värt att titta på för den som är intresserad.

Bra tips,
det erbjudandet slog jag till på förra påsken, tog hela världen med livstidsuppdat. :)
 
Toppen