• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsbiljett SweCamping

Gert och Helen

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2024
En husbilsbiljett för 2 personer med el på valfri SweCamping, under lågsäsong, kan bokas på Ticnet till ett pris av 165:- + 20:- i beställningsavgift. Undrar om någon har provat på detta?
 

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Inlägg
378
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Vi använde det i höstas när det var nytt. Det funkade även om campingen inte visste om att det fanns. Jag tror att du kan köpa det även hos Burstnerhandlare.

Bernt
 

K & P Express

HBK Medlem
Inlägg
801
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Helt kart att det har blivit sämre iom. man måste boka minimum 5 biljetter.
Vi bokade en husbilsbiljett i april 2015 och var på Apelvikens camping, en övernattning var ok, men fem... nix det är för mycket...
Då var priset 160kr för campingen + 20kr som ticknet tog.
 
F

F.d. 50609

Guest
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Jag tyckte också att 5 nätter var lite för mycket, men och andra sidan en helg är ju 2 nätter och två-tre helger förbrukas snabbt, dessutom är inte biljetten personlig så man kan ju gå ihop med vänner ... ( 165+20 = 185kr var det gamla priset)
Man behöver inte utnyttja alla nätter vid ett tillfälle, biljetten gäller 1 år och det står fritt att dela upp hur man vill.
 
Senast redigerad av en moderator:

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Det gäller bara lågsäsong och vissa helger är undantagna. Vi har två biljetter som måste förbrukas innan 12/4 2016, men sedan avstår jag och använder ställplatser igen. 200 kr är för mycket med tanke på restriktionerna.
Bengt
 
F

F.d. 50609

Guest
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Ber hemskt mycket om ursäkt för att ta upp något så hemskt som rabatterat pris på boende på camping . Min tanke var att informera om att priset höjts en aning och att man ändrat villkoren något. Jag har inget med swecamp att göra och uppenbarligen är det inte en önskad boendeform hos ett antal av medlemmarna.
För er andra så har jag kanske lämnat någon information som ni kan ha nytta av...

Ja visst gäller det bara lågsäsong dvs 10 av 12 månader. &
Nä det är inte gratis. Dom ska också överleva. Men det är billigare än att köpa samma produkt i dörren (på plats)
Är man inte intresserad av produkten så behöver man inte köpa något alls.


Så jag avslutar ämnet här.
 

Gert och Helen

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Tack för din info, vi står helst på camping eller ställplats. Kan man stå på en camping för den ringa summan så tycker jag att det är en utmärkt ide' . Alla vill inte fricampa!
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.765
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsbiljett SweCamping

Tack för info. Vi har vänner lite här och där med husvagn som står på camping så det var ett bra tips. Vi vill ju helst bo nära när vi hälsar på och 5 nätter på ett helt år lär säkert gå åt. Vi åker ju året runt.
 
Toppen