• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reklam!

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
När jag går in på Husbilsklubben.se kommer det meddelande om att jag har blivit speciellt utvalt och sen ska man svara på en massa dumma frågor.
Eller du kan vinna 10000 kr om du besvarar följande frågor .Sen ska man gissa hur många ICA butiker det finns i Sverige och när den förste butiken öppnade i Sverige och en tredje fråga.....tryck på nästa.....sen kommer det en massa text och godkänn att vi använder upplysningarna .
Det kommer reklam för tuggummi och allt mellan himmel och jord.Till och med i medlemmars inslag .Kan det stämma? är det bara jag som får det eller är det något nytt? Då vill jag sluta med HBK omedelbart.
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Reklam!

Hit kommer inget sådant. Har du fixat in något skit i din dator som gör att du får det här.
 

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
Sv: Reklam!

Detta är inget som har med HBK att göra utan ligger i din dator!

Gå in i din web-läsare under verktyg, välj alternativ och radera cookies.

Tyvärr kan jag inte datorer,men detr konstiga är att när jag inte använder WIFOG men tele 2 kommer skiten ändå.Just nu reklam för rakhyvlar i varje inlägg.
Konstigt att jag fick ett meddelande om att min dator höll på att krascha.Tryck här för att åtgärda detta .Nej!!! då kanske man släpper in någon spammare .BORT MED WIFOG!!!! Men konstigt att det fortsätter på donglen från tele2.
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Reklam!

Du har installerat någon plugin i din webläsare och behöver ta hjälp av någon som kan lite om datorer för att ta bort detta.

Denna typ av irriterande reklam plugin får man oftast när man installerar någon gratisprogramvara eller när man hamnat på någon oseriös sida.

Kan du ta en skärmdump hur det ser ut så är det enklare att hjälpa dig.

Eller byt till Chrome eller Safari som webläsare.
 
P

Pumbaa

Guest
Sv: Reklam!

Prova att göra en systemåterställning till en tidpunkt när du vet att datorn var ren från denna reklam. Det bör fungera!
 

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
Sv: Reklam!

Prova att göra en systemåterställning till en tidpunkt när du vet att datorn var ren från denna reklam. Det bör fungera!

Jamen jag är villig att skrota wifog,men det är ju även reklam när jag använder grannens tele 2 nät.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 55660

Guest
Sv: Reklam!

Det är inte wifogs fel! Har samma problem på min stationära dator (anslutning via fiber) däremot går min bärbara klockrent! Har förmodligen fått in något "skit" i den stationära!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Reklam!

Slike popup som påstår at du har en alvorlig feil og som tilbyr seg å fikse problemet er ofte verktøyet for å innstallere skrapet. I webleseren kan en kvitte seg med plugin programmer - vekk med allt du ikke kjenner!
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: Reklam!

Jag har bytt en plastdetalj på höger sida bak, som håller bakljusen. Det saknades en liten påklistrad reflex. Nu letade jag på nätet efter reflextejp och hittade det på Mekonomen.
När jag nu öppnar tidningarna Expressen och Aftonbladet, med flera, kommer det upp reklam om reflextejp från Mekonomen, stup i ett.
Nu är väl jag registrerad som storkonsument av reflextejp. Jag behöver ca. 10 cm. Kommer inte att köpa på Mekonomen.
Man undrar hur många register man är registrerad i.
:wideeyed:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Reklam!

Når jeg ser på svenske og norske nettaviser jeg ofte australske annonser, gjerne for saker jeg har tittet på rundt på nettet.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Reklam!

Jag har Internet Explorer men får ingen reklam. Möjligen kan jag på vissa sidor se tomma rutor med texten Annons i ena hörnet. På en annan dator får jag däremot reklam i dessa rutor. Skillnaden är antagligen att jag har en betalversion av ett internetskydd på den första men inte på den andra.
 
F

F.d. 52920

Guest
Sv: Reklam!

Jag har Adblock installerad och det tar nog bort nästan all reklam,men då fungerar inte WIFOG,så skall man använda WIFOG så går det lätt att pausa Adblock.
 
Toppen