• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nödiga husbilsspekulanter ?

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Jag tycker mig ha märkt att fler och fler som säljer sina husbilar på annons har plastat in toalettsitsarna med något som ser ut som gladpack.

Är det ett växande problem att spekulanter tar med sig tidningen in på huset och livetestar grejerna innan köp eller finns det någon annan vettig förklaring?
:confused:
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Nödiga husbilsspekulanter ?

Du kan ha rätt att man passar på att använda toa.

Kan berätta att för många år sedan, detta är kul NU. Jag var på båtmässan i Stockholm. Med mig hade jag min 4 åring. Vi hade köat för att få chansen att titta in i mässans flottaste och mest exklusiva segelbåt. En svan 65;a för er som vet. I akteruffen träffade jag en gammal bekant. Vi satt och pratade en stund. Plötsligt hör och ser jag dotter komma ut från toa samtidikt som hon drog upp byxorna. Med ett stort leende tittade hon på mig med sina stora ögon och sa" pappa det gicktade inte att spola".
Jag fegade ur och kan erkänna att vi lämnade båten ganska kvickt.
 
Toppen