• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hasse Schmid tar musiktimeout!!

schmid

HBK Medlem
Inlägg
1.902
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Hej på er goa vänner!
Nu tar jag en timeout ifrån att spela och sjunga på olika träffar.
Vet att det är uppskattat ibland många, men känner att det kanske inte uppskattas av alla er därute.
Så jag tar en timeout ett tag för att se om jag tar upp detta igen nästa år!
Kram på er alla!

Hälsar

Hasse Schmid
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Musik o sång förhöjer en träff med 100%. Du skojar väl inte, att det skulle finnas folk som inte gillar sång o musik.

Om det meddelas innan att det blir sång o musik, har man ju ett val. Komma eller inte komma.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Det finnes dessverre noen tråkiga avundsjuka personer som ikke tåler at andre kan mer enn de kan selv. En må bare beklage at Hasse er blitt utsatt for slike ved et par anledninger. Hva slike personer drar på treff for vet jeg ikke, om det ikke er for å plage andre.
 

Per&Gudrun

FD HBK Medlem
Inlägg
106
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6690
Medlemskap
2023
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Ge dig inte för sådana personer, de är inte värda att de ska få sin vilja igenom,
Sång och musik förenar mänskor och blir alltid till glädje och uppmuntran.
Att det sedan finns gnälliga mänskor kan vi aldrig komma ifrån, men dessa ska aldrig få ha sista ordet.
Jag har fått glädjen att lyssna till dig en gång på Skutesjön och det var mycket trevligt och du är mycket duktig. Stå på dig!
Per R
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Konstigt Hasse!
De som inte vill höra på dig/er behöver ju inte komma å lyssna heller:mad:...spela på det förhöjer ju alltid stämningen!:)
Med vänlig hälsning
ArTii
 

Karin & Dick

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2024
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Jag har aldrig hört dig/er spela och sjunga men hoppas att få göra detta.
Blir så förbannad av att det finns HBK:are som klagar när det finns dom som vill förgylla träffar. Hoppas att ni inte tar för allvarligt av ev. kritik utan fortsätter att förgylla träffarna.
MVH/ Dick
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Vilka jävla muppar som klagar, kan förstå om det är någon som slåss å e kaxig då kan man klaga för sånt skit vill man inte uppleva på sin fritid.

Jag rekommenderar att du fortsätter sjunga å vad glad, samtidigt sprider du oftast bara glädje och dom som tar det negativt tar allt negativt och dom kan man inte ta hänsyn till..

Hoppas man får höra dig sjunga nån gång :yes:
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Ni som bara sprider negativa och omdömmeslösa kommentarer om andra och som bara gnäller om absolut allting har jag ett gott råd till;

STANNA HEMMA!

Ni behöver inte fördärva för alla oss som har vett att uppskatta de som tex anordnar och jobbar på olika sätt för att förgylla träffar och div event för alla oss andra!

Jag säger som min gamla kloka farmor; Skämmes ta mig fan!

Hasse, det finns tyvärr rötägg överallt som sprider dynga sedan finns det underbara omtänksamma personer som tex du som alltid ställer upp för andra och det ska du ha ett enormt stort tack för!

Ann-Christine o Stefan
 

PeO&AL

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: Hasse Schmid tar musiktimeout!!

Vi håller med alla ovanstående, och kan bara beklaga dessa som inte gillar din musik.
Det skulle vara intressant om dessa gnällpellar ville vissa lite kurage och förklara sig för oss som inte förstår.

Stå på dig Hasse, du vet att vi är många som tycker om dig och din musik.

Kram från oss.
 
Toppen