• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sök medlem

F

F.d. 55557

Guest
Hej

Någon som vet.

Går det inte söka på HBK NR i medlämslistan ????
 
H

hianders

Guest
Sv: Sök medläm

Om du går in på rubrikerna till höger så finns det en rubrik nästan högst upp, Sök medlem. Fyll i numret och sedan sök längst ner. Fungerar när jag provar.
Lycka till

Inger:yes:
 
F

F.d. 55557

Guest
Sv: Sök medläm

Söker vi på vårt eget nr så funkar det MEN på nr med tre siffror funkar det inte.
 
F

F.d. 55557

Guest
Sv: Sök medläm

Prova ett nr tex 135.Då funkar det inte

Om du går in på rubrikerna till höger så finns det en rubrik nästan högst upp, Sök medlem. Fyll i numret och sedan sök längst ner. Fungerar när jag provar.
Lycka till

Inger:yes:
 
F

F.d. 55557

Guest
Sv: Sök medläm

Där har ni så rätt i,alla nr med tex 135 i kommer upp .
Så visst söker man bland alla dom så hittar vi,MEN måste vara något fel i systemet.

Tack för hjälpen och ha de gott i solen

Alla nummer med 135 i kommer upp, bläddra så hittar du säkert det du söker.

Inger
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Sök medläm

Ja, det är ett problem om man söker någon med lågt nummer. Eller gör jag fel?

Söker man t.ex. medlem nr 1 - 9, så kommer det upp 119 sidor, 10 - 99 så tror jag det blir 33 sidor att kolla och 100 - 999 så kryper det ner till 4 sidor! Det blir en del letande.

Däremot är det inte något problem om man söker t.ex. på vårt nummer 3853, då kommer vi och 13853 upp.

Kanske det går att ändra filtreringen något och göra det enklare, eller gör jag fel?
 
Toppen