• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årsmötesträff

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
629
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2024
Sv: Årsmötesträff

Vi vill oxå tacka er Leif o Rosmarie samt alla ni andra som hjälpte till ! Utan er hade det aldrig fungerat så bra som det gjorde med träffen o utställningen. Ha en trevlig sommar Hälsningar Svania 15 :) Jag glömde att tacka alla träffdeltagare för att det var rent o snyggt efter er alla.
 
Senast ändrad:

Ingrid & Thomas

HBK Medlem
Inlägg
397
Kommun
Borås
HBK-Nr
4340
Medlemskap
2024
Sv: Årsmötesträff

Även vi ställer naturligtvis upp i hyllningskören och tackar de som arrangerade träffen och utställningen. Toppenbra helt igenom. Tack också för ett smidigt genomfört årsmöte!
Extra roligt var att få träffa så många av de ursprungliga medlemmarna, de med de låga medlemsnumren.
Ingrid och Thomas Eriksson
 
Inlägg
201
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2900
Medlemskap
2024
Sv: Årsmötesträff

Det känns som att allt redan sagts men vi vill också passa på att tacka alla, arrangörer och deltagare. Vi har hunnit en bit på vägen hem till Umeå men ska först stanna på Burstner träff i Sandslån. Skulle vilja ha med den nya husbilssången, har någon hunnit lägga ut den?
Ha det så bra alla!
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.528
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: Årsmötesträff

Hej!

Vilken toppenhelg i Göteborg.
Jag fick aldrig riktigt klart för mig vem som ansvarade för vädret. Store eloge för ett riktigt bra jobb. :D

Tack till alla glada träffdeltagare som förgyllde tillställningen med ett gott humör.

Tack till träffarrangörerna med Preben o Ulla, Bertil o Marita och Janne o Margit i spetsen.

Det mesta funkade till största belåtenhet.
Några punkter putsar vi på till nästa år. Slutbetyg blir en stark 9:a :)
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Årsmötesträff

Vi hade inte möjlighet att vara med, synd för det var troligtvis en succé.
Men eftersom vi inte var med så är vi intresserade att få veta vilken kommun som blev årets bästa husbilskommun. Har letat på forumet men inte hittat någon info. Eller om möjligt har man kanske börjat se dåligt.
Ha en skön husbilssommar alla!!
//Tommy :)
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
951
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Årsmötesträff

Även vi ansluter oss till att detta var en kanonträff, så kul att träffa medlemmar som man bara haft kontakt med på nätet!
Nu ser vi fram emot en härlig sommar och vi önskar alla medlemmar det samma!
mvh Birgittha och Mats
 

Preben

HBK Medlem
Inlägg
1.081
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
1472
Medlemskap
2024
Sv: Årsmötesträff

Vi vill också tacka alla som ställde upp och hjälpte till,
Ett stort tack till alla utställare,
Ett särskilt stort tack till Tidningen Min Husbil i Sverige. För all reklam,
Tack Bertil (Svania) för ett bra samarbete.
Mvh. Ulla & Preben.
 
S

Sune & Eva

Guest
Sv: Årsmötesträff

Vi deltog tyvärr endast i mötet, men vill tacka alla som hjälpt till.
Ett fantastisk bra inslag var i utnämningen av YSTAD som bästa kommun för oss i HBK. Men tänk vad det skulle vara kul om ni samtidigt fick med en representant från GBG:s kommun, som fick höra ovationerna från mötesdeltagarna ang. YSTADS välkomnande av husbilsturismen.
Åter igen bra jobbat.
Med vänlig hälsning. Sune& Eva 6697
 
Toppen