• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Singlarna

F

F.d. 8562

Guest
Sv: Singlarna

Måste FB vara ett krav? HBK är ju minsta gemensamma nämnaren bland "kraven" ni har, så varför inte få igång forumverksamheten här istället?! Det finns en hel del trevliga singlar som inte är med på FB, har jag hört...

Hej och jag tycker det är konstigt att bli hänvisad till fb, det är ju här på Hbk vi finns, ett ypperligt forum så varför gå över ån.....mvh Sören
 
F

F.d. 8562

Guest
Sv: Singlarna

Som ny medlem så försöker jag lära men jag ser ingen anledning att gå till Fb - varför inte ha en egen grupp här på detta fina forum för ensamåkare?
Är iden fel?
Mvh Sören
 

stig janson

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
6222
Medlemskap
2024
Sv: Singlarna

Det blir en träff 9/5-11/5 på Wassbackens camping. Kom gärna dit och diskutera för och nackdelar med F B. Träffen ligger ute på HBK,s träffar & evenemang
 
F

F.d. 8562

Guest
Sv: Singlarna

Hej, jag var inne på Fb och försökte där men vet inte om det lyckades, är ingen van Fb..are, i allafall så är jag intresserad av att bli Singelmedlem, Sören55 och HBK medlem 14652.
Hör gärna av dig med info om det jag behöver veta.
Med vänlig hälsning Sören
 

Lodjuret

HBK Medlem
Inlägg
286
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Sv: Singlarna

Sökte också på Facebook efter Singlarna,
hittade bara Husbilsklubben med 608 st medlemmar å så många kan det väl inte vara med i singel klubben,

Nu kanske jag hamnar lite "på sidan om" för vad jag kan förstå är de flesta singlarna söder ut av förståeliga själ,
Men jag vill gärna vara med i Singlarna,

Hälsningar från en Hälsing, ;););)
Lennart
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Singlarna

Hade också lite svårt hitta det först. Det stavas lite lurigt - sök på Husbilsinglar (bara ett s).
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Singlarna

Nu har jag vid ett flertal tillfällen sökt singlarna på FB utan resultat.
:mad:
 
Toppen