• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Cizzie69

HBK Medlem
Inlägg
25
Kommun
Västerås
HBK-Nr
14143
Medlemskap
2024
Sv: Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Kul med en träff. Tyvärr bor vi i Västerås så det blir en bit att åka. Men kan göra ett försök. Vi har varit lite fundersamma om vi ska hitta lite kompisar till sonen men nu kanske det löser sig.

Kom med ett datum så ska vi göra vad vi kan för att det ska funka. :)
 
F

F.d. 25090

Guest
Sv: Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Kul med en träff. Tyvärr bor vi i Västerås så det blir en bit att åka. Men kan göra ett försök. Vi har varit lite fundersamma om vi ska hitta lite kompisar till sonen men nu kanske det löser sig.

Kom med ett datum så ska vi göra vad vi kan för att det ska funka. :)

Hur gammal är sonen?
Våra killar är 6 & 8år och dom kommer självklart vara där.
:yes:
 

carina jk

HBK Medlem
Inlägg
67
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
9061
Medlemskap
2024
Sv: Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Vi kommer gärna om allt stämmer :) Vi tar med oss våra två pojkar på tre år och ev våra två flickor på 13 och 14 år. Mvh Carina och Christer
 
F

F.d. 25090

Guest
Sv: Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Mathias blir 8 år i januari. Vore kul för honom om han får träffa killar i sin ålder. Det blir lätt mycket Nintendo spelande annars.

Det blir som sagt lätt så, men det hoppas jag på att dom inte ska ha tid med på denna träff.
Bättre att vi spelar fotboll föräldrar mot barn eller något i den stilen...
 

kingolsson

HBK Medlem
Inlägg
56
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
6275
Medlemskap
2026
Sv: Barn i husbil! (Hjälp inför träff.)

Vi kommer inte. (besviken) :(Det hade varigt roligt att träffa andra barnfamiljer. Det krokar med annat vi har planerat
 
Toppen