• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Alkohol problem ???

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Alkohol problem ???

Efter att ha läst en del inlägg här på forumet så fick jag en ide..... Hb-klubben kunde väl skicka ut alkoholtestare som man kopplar till dator.... ger den utslag så kan man inte lägga in sina inlägg.....:swoon:

Kram Peter & Wovi

Nu djävlar tar det väl fyr.....

....och blir på livstid förpassad till endast stå på campingar ha,ha:D:D

Pilot som e nykter
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.134
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Sv: Alkohol problem ???

Hmmmm jag vet inte Jappe...... men en sak är säker..... om jag eller du vet att inläggen kommer från en berusad person och jag/du gör inget åt saken.... då är ju jag/du medberoende i deras "problem"..... nån har sagt mig om man tittar på en som har problem med alkohol.... så är de flesta runt honom/henne medberoende..... familjen, arbetsgivare, anställda, kompisarna och hunden är medberoende.... vilket i dag betyder att nästan halva svenska folket lider av medberoende.:swoon: så knasbollen är väl den som ser saker men gör inget åt saken...... eller.??
Hoppas du inte tar det personligt..... Kram Peter & Wovi

I HBK finns väl inga knasbollar. Här fanns en Stolle men han har tydligen bytt kostym. Folk är olika och det är lätt att tolerera så länge de inte blir elaka!

Jappe
 
Toppen