• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning för Vänersborg

Hokie

HBK Medlem
Inlägg
456
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2024
Skulle besöka Vänersborg men ack vilken besvikelse. En urusel ställplatser mitt i staden inklämd vid ett hyreshus för 160 kr eller ett campingresort för 300 kr. Så mycket fin omgivning men husbilar vill man tydligen inte ha. Åk inte dit. Fortsatte till Lindesnäs småbåtshamn utanför Uddevalla. Gratis och kanonfint
 

barene

HBK Medlem
Inlägg
217
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2024
Sv: Varning för Vänersborg

ÅJA!!
Så illa är inte Vänersborg!
Fri parkering på sanden 48 timmar!
Nära till allt även fria toaletter!!
 
F

F.d. 53013

Guest
Sv: Varning för Vänersborg

Det är en utav de bästa ställplatser vi har besökt. Det finns fräscha duschar och toaletter och väldigt trevligt bemötande. Att det finns hyreshus i närheten måste Du acceptera om Du vill bo nästan mitt i stan. Nära till långa strövtåg längs Göta Kanal när som vi, har hund.
 

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Varning för Vänersborg

Enig vi brukar också stå där när frugan har sin årliga veckokurs och vi tycker det är kanon.
 

KaMa1

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
8710
Medlemskap
2024
Sv: Varning för Vänersborg

Hmm , vi stod också på Sanden midsommardagen, efter att ha varit på ställplatsen Hunnebostrand, helt ok, håller dock med om marinans ställ/byggarbetsplats, hade inte heller lust att punga ut 160 bara för el..
 
Senast ändrad:
Toppen