• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Camping till midsommar ?

F

F.d. 18925

Guest
Hej alla campingvänner !

Jag och damen är förstagångs campare som husbilare :)
Vi bor i Göteborg och har inköpt en VW lt 31 buss.
Vi undrar om det finns några här som kan rekommendera någon trevlig o mysig camping inom närområdet ( 5-10 mil ) att spendera midsommar på som första gångs campare ? utan att hamna mitt imellan en massa miljonbuss året runt boende ? ursäkt mitt uttryck ( dessa har jag råkat ut för tidigare, när jag kom med volvo 940 och oranga familje tältet som jag tagit över från mor o far ifrån 76 :)....

Vore jätte tacksamma för alla små camping tips, denna midsomar stannar barnen hemma och vi kanske kan få lite egentid i vårat`gammla` nyförvärv :)

Fridens liljor alla där ute i etern :)
 
F

F.d. 30064

Guest
Sv: Camping till midsommar ?

Hej
Kan varmt rekommendera Hanatorps Camping vid Öresjön. Ligger otroligt vackert vid sjön och mycket trevligt värdpar. Bodde där en natt i April i väntan på vår nya husbil som inköptes hos Forsbergs i Hyssna. Vi upplevde att Hanatorp är ett ställe att åka till och bara vara. Fick stanna en natt tis till ons trots att de egentligen bara hade öppet på helgerna i April. Nu öppet även veckovis.

MVH
Sylvia & Micke
Östersund
 
F

F.d. 18925

Guest
Sv: Camping till midsommar ?

Gokväll !

Tack så hemskt mycket för Erat svar detta skall jag kika på direkt :)

Trevlig sommar !

Micke & Katrina
 

Kjellberg

HBK Medlem
Inlägg
219
Kommun
Partille
HBK-Nr
213
Medlemskap
2024
Sv: Camping till midsommar ?

Malö camping på Orust är verkligen liten ,tyvärr tror jag att just midsommar
kostar en slant extra.
 
Toppen