• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Linneryds camping

F

F.d. 1946

Guest
Under allt kritik.Kommit i onsdag ca kl.16.00 och vi ville övernata på campingen i Linneryd.Campingen var stängt med stor röd lapp på dören.Öppet bara fredag till lsöndag.Ringde till ägare som var inte alls trevligt och fått bara nej från honom till övernatning.Vi körde till Mjölknabens camping.Där är man alltit välkommen!!!

Dana och Lennart
 

Thomas o Karin

HBK Medlem
Inlägg
778
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2024
Sv: Linneryds camping

Har besökt denna campingen av och till sedan -93 och aldrig råkat ut för något sådan som du beskriver utan snarare tvärtom alltid lika vänliga o trevliga

/Thomas
 

Lars o Annica

HBK Medlem
Inlägg
759
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
8996
Medlemskap
2024
Sv: Linneryds camping

Håller med, under all kritik han borde givetvis öppnat upp hela campingen nu när du kom på besök, eller kanske man får finna sig i gällande öppettider som finns av en anledning.
Ibland vill jag köpa snus i lokala Ica affären klockan tre på natten det går inte det heller:p:

Ha de Lars
 
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Linneryds camping

Vi var där senast förra sommaren, jag tyckte att det var en jättefin camping som vi gärna återvänder till nästa gång vi kommer till Sverige.

Hollandshälsningar!!!!:yes:
:yes:
 
H

hcarlsson1956

Guest
Sv: Linneryds camping

Dom har tydligen öppet ifrån den 19 april Måndag till fredag med begränsad service . Så dom skulle ha släppt in er då . Men då får man säga att det står faktiskt på eran hemsida att ni ska ha öppet . Så när kommer ni och släpper in oss eller?

Hälsningar Helena:)
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.733
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Linneryds camping

Jag förstår inte trådstartarens reaktion, stor röd lapp på dörren :Stängt! Varför då ringa campingägaren, det fanns väl ett skäl till att han hade stängt. Det är ju för övrigt hans fria val. Det hade väl bara varit att köra vidare? :confused:
 
F

F.d. 1946

Guest
Sv: Linneryds camping

CAMPINGEN SKULLE VAR ÖPET FRÅN 19.APRIL !!!
 
F

F.d. 1946

Guest
Sv: Linneryds camping

OM DU HAR KÖRT TILL lINERYD FRÅN jÖNKÖPING DÅ KANSKE VILL DU OCKSÅ KOPLA AV OCH INTE BEHÖVA KÖRA VIDARE!!!
 
F

F.d. 1946

Guest
Sv: Linneryds camping

HAN HAR PÅ CAMPINGEN OCKSÅ LÅNGLIGGARE.
 
F

F.d. 6185

Guest
Sv: Linneryds camping

Jag hade också blivit irriterad av att komma dit och få detta bemötandet.
Kikade på hemsidan och visst "begränsad service" står det men om man kollar i prislistan vill han ju han gäster från 19/4 och framåt.
Märkligt att dom inte vill tjäna pengar :)
Sen en annan sak... lite mycket hugg i tråden eller. :rolleyes:
 
F

F.d. 1946

Guest
Sv: Linneryds camping

Tack för inlägg.:spinny:Dana och Lennart
 
Toppen