• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

facebook grupp för Amerikanska husbilar

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mikkis

Guest
Hej alla !
Nu har en av våra hbk medlemmar ( Micke Rask ) startat en grupp på facebook som är tillägnad alla oss som åker Amerikansk husbil.
Meningen med gruppen är :
dela med sig bilder på sina amerikanska husbilar samt diskutera runt våra amerikanska husbilar
Sök på Amerikanska husbilar på facebok..
ta kontakt med Micke Rask om intresse förmedlemskap finns.
Mikkis
 
T

Teddi

Guest
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

hej görgen,,nu finns det två grupperingar på facebook med hbk,,ja vill bara utrycka min mening,,
kan vi inte ha detta på våran hemsida här?? vi skriver ju här,,vi diskuterar här,,

ska vi ha tre hbk?? ja gick med i facebook häromdan,,mest för barn- -barn-barn ock vänner,,som inte har det minsta intresse av husbil,,ock jag blev ansluten av en kompis,,men ja vill inte vara med på facebook med hbk,,,
ja lämnar om det går,,
ock istället ser fram emot framtida diskussioner här på våran hemsida,,
bara mina egna åsikter,,
 

Micke & Lillian

HBK Medlem
Inlägg
429
Kommun
Eda
HBK-Nr
81
Medlemskap
2024
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

hej görgen,,nu finns det två grupperingar på facebook med hbk,,ja vill bara utrycka min mening,,
kan vi inte ha detta på våran hemsida här?? vi skriver ju här,,vi diskuterar här,,

ska vi ha tre hbk?? ja gick med i facebook häromdan,,mest för barn- -barn-barn ock vänner,,som inte har det minsta intresse av husbil,,ock jag blev ansluten av en kompis,,men ja vill inte vara med på facebook med hbk,,,
ja lämnar om det går,,
ock istället ser fram emot framtida diskussioner här på våran hemsida,,
bara mina egna åsikter,,

Teddi den här facebook sidan har igenting med hbk att göra....
 
T

Teddi

Guest
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

ja köper inte detta micke,,gå ut o titta,,vi har en väl fungerande organisation där allting får plats,,
vi kan säkert öppna upp för alla,,utan för de skull gå med i en annan sajt,,
i am sorry!!
vi har kunskapen här,,ock den ska också delas här,,mina personliga åsikter,,
 
M

mikkis

Guest
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

Hej Ove ( Teddi )
finns det verkligen 2 st sidor på facebook som är HBK relaterade?? det visste jag inte, däremot så vet jag om en sluten HBK grupp som även jag är medlem i på Facebook.

Denna grupp som är nyöppnad av Micke är ingen grupp som är relaterad till någons speciell klubb, Utan denna grupp som Micke startade på facebook är relaterad för alla som åker amerikansk husbil. Och syftet är ju självklart att så många som möjligt blir medlem i den gruppen så vi med våra specifika husbilar får dela våra intressen samt bilder på våra husbilar.

Jag tror även Micke som startade gruppen vill ha medlemmar både från HBK samt medlemmar som INTE är anslutna till
någon specifik husbilsklubb.
Mikkis
 
T

Teddi

Guest
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

hej igen görgen,,ja tror att jag håller på att tappa nånting,,ja tror heller inte att jag har nåt mer att ge,,
behövs nånting utanför dessa ramar,,i så fall varför?? får det inte plats här`?

är detta betjänt? om jag skaffar en amerikansk husbil så finns ju kunskapen här,,finns det nåt behov av sidogrupper?? vi kan väl visa våran lojalitet som medlemmar inom klubben? är det legitimt att öppna andra forum inom hbk vare de sej är facebook eller nåt annat,,
ett medlemskap har väl en viss förpliktelse?
ja har tittat på facebook,,en massa fina tips-händelser som inte kommer oss andra tillgodo,,

jag kanske är för kontroversiell men jag lägger ner..
 
M

mikkis

Guest
Sv: facebook grupp för Amerikanska husbilar

Det är lugnt Teddi..
Vi avslutar denna diskussion så det inte blir missförstånd eller liknande!!

iallafall så finns nu denna grupp som är nystartade ! Och facebook är en sida med helt annan inriktning. Många i hela världen läser den.Och jag tror att Micke vill nå ut till mer folk mer än bara HBK medlemmar. han vill nog att vi som åker amerikanska husbilar är en grupp för enbart likasinnade.
mikkis
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen