• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Service Fiat HB

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Service Fiat HB

Hymercenter Ängelholm, mycket bra

Oj, det blev två inlägg sorry
 

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Service Fiat HB

Klasen är helt ny när det gäller Fiat. Jag hade några frågor angående Fiat och då visste de inte så mycket pga att de precis fått Fiat sa de.

Då vänder jag mig till Ängelholm och de var bra och kunningar.
Men ska man bara byta olja kanske inget går fel om det är det som gäller.
Jag kommer välja Ängelholm i alla frågor framöver.

Tylömotor hade Fiat innan och de är bra men de har inte Fiat längre men de är duktiga. Jag brukar ringa dem ibland.
 
F

F.d. 55350

Guest
Sv: Service Fiat HB

Om du lämnar in din bil hos Bengt i Örkeljunga och visar att du har ett medlemmskort i HBK får du 10% rabatt på service.De är auktoriserad fiat verkstad.:)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55350

Guest
Sv: Service Fiat HB

Jag jobbar bara för medlemmar inte bara för mig själv. PS! Om du vill köra till Ängelholm och göra service på din bil är det ok för mig men 10% är också pengar.
 

Gert och Helen

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2024
Sv: Service Fiat HB

Har nu fått besked om att första servicen på husbilen görs vid 4 500 mil. Är det så?
Vår bil är nu ett år och har gått 1200 mil! Bilverkstaden rekommenderade att vi eventuellt byter olja när vi tar ut den till våren igen.
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Service Fiat HB

Hej Henrik N!
Jo har just praktiserat det du skriver & bet. 5040 kr m. 10% rabatt för 2 års service!
På Skånebil (Volvo) får man se "live" (vara närvarande) vad som bytas!!!!
Vad blev bytat var?
Mvh.





Om du lämnar in din bil hos Bengt i Örkeljunga och visar att du har ett medlemmskort i HBK får du 10% rabatt på service.De är auktoriserad fiat verkstad.:)
 

LasseLarsson

HBK Medlem (P)
Inlägg
551
Kommun
Perstorp
HBK-Nr
1108
Medlemskap
2024
Sv: Service Fiat HB

Jo det vet jag, men bara för att någon skriver något i en tråd så behöver det inte vara sant. Var på forumet hittar jag BiÖs 10% erbjudande. Letade på föratagsforum utan att hitta detta.

Hej
Titta på högermarginalen rubriken "rabatter o förmåner" så får du klara besked.
Med vänlig hälsning,
Lasse
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Service Fiat HB

Ja du Kenth, Det var oklart vad innehåll och villkor var fram till dess att LasseLarson svarat. Tack för det Lasse.

Och din uppmaning, Kenth, att ringa till BiÖ behövde jag inte eftersom jag anser mig vara normalbegåvad.

Jag håller fullständigt med dej. Det som saknades i informationen från Henrik den 16/10 var ju att avtalet gäller från den 2/4-2012. Jag ska ju inte föringa att beviset för de 10% rabatt hos BiÖ ligger i Henriks inlägg från den 1/4. Å andra sidan var det Första april så riktigt säker kan man ju inte vara. Jag ringer och kollar med BiÖ och återkommer här.

ll.JPG
 
Senast ändrad:
Toppen