• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Coutryfestivalen i Furuvik

F

F.d. 7380

Guest
Efter att ha besökt denna festival några år så kan jag varmt rekommendera denna. Men jag har mest fastnat på campingen då det kommer helt suveräna instrumentalister som underhåller spontant. Scandinavian Coutry Fair, som den nu heter, hålls 9-11/8. Tidigare så var det inte möjligt att boka så det gällde att komma i tid. Vore ju lite trevligt om vi kunde bli ett gäng från Gävle med omnejd eftersom det inte anordnas några träffar här i "Norrland". Hör gärna av Er om Ni är intresserade så skall jag kolla om det i år går att förboka ett antal platser.
MVH
Bengt
 
F

F.d. 53173

Guest
Sv: Coutryfestivalen i Furuvik

Den krockar tyvärr med Vemdalens countryfestival, vilken vi hellre väljer såå gemytlig!
Men skulle gärna åka till Furuvik om det inte krockat.
:music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon::music-icon:
 

Olle Jonsson

HBK Medlem
Inlägg
502
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
883
Medlemskap
2025
Sv: Coutryfestivalen i Furuvik

På Vemdalen Camping hemsida står att contryfestival är 11-14/8, är möjligen datumet inte uppdaterat för 2012?

Stryk detta, missuppfattning.
 
Toppen