• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilstillbehör i Holland

B

Båtis

Guest
Har hört att det ska finnas en tillbehörsfirma i Holland nära Tyska gränsen.
Någon som känner till var? Vi har hört namnet Giethorn men vet inte om det är rätt.
:mcride:Maggan
 
F

F.d. 55261

Guest
Sv: Husbilstillbehör i Holland

Hej. Det finns en jättestor tillbehörsaffär i 2-3 plan som ligger i Winterswijk, strax innan tyska gränsen,rakt väster om tyska Munster. Det är besöksvärt.
Hälsningar Janne
 
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Husbilstillbehör i Holland

Hej Båtis,

Som boende i Nederland måste jag hålla med de andra att Winterswijk är den största tillbehörsaffär/varuhus jag har sett med Tyskland inräknat.

Det finns också en stor tillbehörsaffär i Norra delen av landet; De Vrijbuiter i Roden, c:a 8 km från E22 som går från gränsen vid Nieuwe Schans mot Groningen och vidare mot Drachten. I Roden, som ligger mellan Groningen och Drachten, står det skyltat hur man ska komma till affären/varuhuset.

Jag kan rekomendera att åka till den här typen av affärer tidigt på morgonen, mitt på dagen är det packat med folk, särskilt vid den här tiden på året.

Hälsningar Inger
 
Senast redigerad av en moderator:
B

Båtis

Guest
Sv: Husbilstillbehör i Holland

Tack för alla svar.
:mcride:
Maggan
 
Toppen