• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SMC Husbilar i Partille, finns inte mer eller?

Steffen

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Härryda
HBK-Nr
6443
Medlemskap
2024
Hej!
Behöver hjälp med göra om tätningen runt bodels-ACn, har tidigare vänt mig till SMC Husbilar med liknande saker. Körde förbi idag men ett nytt företag håller på att flytta in. Någon som vet, har dom lagt ner eller flyttat till andra lokaler? Om det första, någon som har förslag på andra företag i Göteborgsområdet?
 

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
Hej! Björn gick som sagt bort för några år sedan och firman drevs vidare av sonen Andrej.Detta fungerade inte eftersom han inte hade något intresse(förmåga)att driva den vidare tyvärr för oss som var engagerade.Fastigheten såldes i Juni 2019 och verksamheten slutade okt.2019.
Om det är reservdelar ni söker som takluckor eller fönster så har Västra Götalands Husvagnsskrot köpt inneliggande lager.
Anders
 

Steffen

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Härryda
HBK-Nr
6443
Medlemskap
2024
Det var trist, har alltid blivit nöjd de gånger jag varit där. Dessutom är det inte helt lätt att hitta en service verkstad för husbil i Göteborgsområdet. Fick tips om Bengts husvagnar i Alvhem ovan, har ni fler förslag?
/Steffen
 
Toppen