• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Google Maps
Hittar inget med el, detta är bara en grusplan inne i en by med en del restauranger i närheten stod ju där förra gången. Stormarknad ganska nära.
Du kan få låna ett av mina bobatterier över natten om du lätt kan skifta, mitt batteri sitter med snabbkopplingar och ett spännband, 75 ah har fungerat bra sitter under passagerarsitsen så inte så svårt att få ut.
Ska leta vidare!
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Jag ska mäta min batterier imorgon och se om det är ett som har gått hädan. Då är det ju bara att koppla bort det så funkar det förhoppningsvis igen. Annars får jag låna ett batteri av dig.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Vi kom fram till Spaetzle Fritz vid fyra tiden idag. Varit in och ätit en god schnitzel och en öl. Åsa var trött så jag körde henne tillbaka till bilen så hon kunde lägga sig och vila medan Bengt och jag satt och pratade en stund. Åsa kombinerade rullstol och rollator är kanon. Hon gick till restaurangen och åkte tillbaka, vet inte hur vi klarade oss utan den innan.
Imorgon blir det hundtrimning i Altea som Tommy D har fixat åt oss. Vi har ca 4 timmars körning dit om vi inte kör betalväg.
Vi har kört en del betalväg de sista dagarna för att komma ner till värmen lite snabbare och enklare. Vet inte hur mycket vi har lagt exakt men ca en femhundring är det nog. I fortsättning står nog GPSen inställd på icke betalväg tror jag.
Verkar finnas plats på Bahia i Santa Pola så vi tar väl några dar där innan vi drar vidare mot Portugal.
Jag ska plocka i ordning lite bättre i bilen, blev lite stressigt när vi åkte i fredags så allt ligger inte på sitt rätta ställe än och fixa lite på bilen som inte blev klart innan vi åkte.
Köpte några handtag på IKEA innan vi åkte som jag ska sätta på lämpliga ställe för att underlätta för Åsa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen