• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Synpunkter/frågor om vårt nya Forum 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 32985

Guest
På mobilen kommer samma knapp under tömningsplatser, så scrolla ner en bit så bör knappen ligga där.
 

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
838
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024
Skulle ju kunna ligga under rubriken "forum" högst upp så är den lättare att hitta kanske.
Den syns i alla fall på min mobil.

När man är inne på forumet räcker det att trycka en gång på ”Forum” så dyker knappen för ”skapa ny tråd” upp.
Är man inte inne på forumet trycker man istället två gånger på ”Forum”

BD605C2A-C9AC-401A-93F3-F2A7920640FC.jpeg
 
R

RobbeS

Guest
Får tyvärr inte kartan i husbilsplatser att fungera vare sig på min PC med Windows 10 eller på ipaden. Har gått igenom instruktionen och det första jag märkte är att även om jag är inloggad på hemsidan och medlem så syns inte mitt namn i övre högra delen av kartan. Kartan ser jag men jag får inte fram några husbilsplatser även om jag bockar för allt i sökrutan.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Du må tillate cookies i webleseren, det er og klart at Internet Explorer på PC fungerer ikke, samme gjelder DuckDuckGo Privacy Browser på mobile enheter - to helt forskjellige årsaker. Enkelte privacy tillegg og modie fjerner overføringen av pålogging mellom de to serverene vi benytter.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Denna tråd handlar om den version vi lanserade 4 januari 2018, denna tråd är nu stängd.
Det finns en annan tråd som omfattar nuvarande version.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen