• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem Copilot gps Joying bilstereo

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Inlägg
1.222
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2024
Intressant att få veta vad som är ditt problem.

Pålle

Har du köpt från dom å använder copilot. I så fall kan vi diskutera . Felet yttrar sig att när man använder copilot när man lägger in en rutt. Så fort man söker en plats och då kan man välja (oftast olika rutter) så är det nästan svart man ser bara vita pratbubblor. Där det står tex 4min kortare. Väljer jag en väg å börjar köra efter den. Det enda jag ser i stort sett är den vägen jag ska köra. Detta felet finns inte på min HTC 10 elr Samsung galaxy Tab

Länk till youtube

Fick inte in bilderna

Är därför jag undrar om det är någon mer som har köpt från dom
 

SM6KIW

HBK Medlem
Inlägg
97
Kommun
Lerum
HBK-Nr
5631
Medlemskap
2024
Hej
Jag har en sådan här sedan förra veckan. EU-JY-UOS02N4
Testade CoPilot på vägen hem från Hjo idag och appen fungerade så som tänkt. Fick olika rutter att välja på och valde kortaste. Men skall testa vidare under veckan om jag får samma fel som dig.
 

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Inlägg
1.222
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2024
Hej
Jag har en sådan här sedan förra veckan. EU-JY-UOS02N4
Testade CoPilot på vägen hem från Hjo idag och appen fungerade så som tänkt. Fick olika rutter att välja på och valde kortaste. Men skall testa vidare under veckan om jag får samma fel som dig.
Gött just att navigera när man kan välja rutten är inte problemet. Problemet är att när du slår in en adress och ska välja bästa vägen. Då är det skärmen svart, går inte se vilken väg man vill välja. När man valt väg och ska börja navigera då är den fortsatt svart skärm. Man ser bara den vägen som copilot har valt. Inte vad som finns runt omkring. Ungefär som den är i nattläge hela tiden. Han säger att appen inte är compatible. Men ju mer jag håller på med den så verkar det vara ett måndags exemplar. Mycket som känns konstigt med min
 
Toppen