• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göteborgsförslaget, Ställplats vid nya varvet

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
upload_2019-8-1_20-33-1.png
Det går tydligen betydligt bättre när jag inte är inblandad och ”pushar på”, hela 15 röster sen jag gav upp hoppet. Det kanske inte är så fel med FB trots allt?

Jag saknar fortfarande röster från våra egna funktionärer i klubben, Web-ar, ställplatsgruppen, projektgruppen, för att nämna några, som skulle kunna stötta Göteborgarna i sin strävan om en egen ställplats. Klubbens funktionärer är inte bara funktionärer utan även medlemmar som brinner för husbilsåkarnas gemensamma intressen...
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Fick en galen idé att försöka engagera andra HB åkare i andra klubbar för att värva röster. Tanken var att någon vänlig Webmaster skulle publicera Göteborgsförslaget på samma sätt som vår egen Webb gjorde, men ack nej! Hamnade hos vice riksordförande som förklarade på vänligt sätt att deras engagemang ligger på riksnivå, med andra ord inget vi blir hjälpta av fram till den 4 september...

Så här ser min drömbild för Göteborgs ställplats (mycket vanligt företeelse i vårt husbilsvänliga grannland Norge):
upload_2019-8-2_16-26-56.jpeg

Ställning: 256 röster
 

Mattias C

FD HBK Medlem
Inlägg
198
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
21611
Medlemskap
2022
Tack alla som röstat på mitt förslag.
Trodde att det skulle bli massor av röster. Dock så räcker det med 200 styck för att dom skall ta upp förslaget. Men blir det mer så förstår dom kanske att dom måste agera och fixa ställplatser.
Mvh Mattias
 
Toppen