• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbils-TV

vadden

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
16432
Medlemskap
2024
Hej husbilsvänner.
Vi köpte för 3 år sedan ny TV till husbilen,kostnad 1400 kr och 20 tum. ett lagom pris nu la den av,inte mycket att säga om detta kan ju av skakningar lossna en lödning eller något annat.Åkte till en större affär för att köpa något liknande fick då info.om att efterfrågan inte var så stor för denna modell utan den storleken av TV hade nu övertagits av husbilsfirmorna.Ringer upp husbilsfirma i kalmarområdet och ber om pris,19 tums storlek ville dom nu ha 3500 kr för priset hade nu ökat med 2000 kr och jag personligen tycker att denna prisutveckling är ren mjölkning av husbilsägare i landet.Tack för ordet.
 

ERIKPER

FD HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Finspång
HBK-Nr
9272
Medlemskap
2022
Kan rekommendera LTC. Köpte en hos Hjertmans för några år sedan till bra pris. Tål lite högre spänning än 12V. Har också haft Anderson, men den var känslig för överspänning.
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
921
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
Kan rekommendera LTC. Köpte en hos Hjertmans för några år sedan till bra pris. Tål lite högre spänning än 12V. Har också haft Anderson, men den var känslig för överspänning.


Vi har en Andersson 22” sedan 2013, funkar utan anmärkning
 
Toppen