• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Alphatronics TV vs Canal Digital

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Fick nyss Ca modul och kort från Canal digital. Får det ej att funka.Jag har ställt in parabolen på Thor men när jag ser kanalerna i Tvn så är det en liten nyckelsymbol där man får för sig att kanalerna är låsta. Allt står på Tyska förståss inte min grej.
Kanske någon i detta gäng som kan bidra med någon hjälp
 

Mats&Agneta

HBK Medlem
Inlägg
94
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6360
Medlemskap
2024
Det kan ta en stund att aktivera kortet, låt det stå på gärna på TV 4 som dom verkar använda som riktkarl.
:msn_sunglasses:
 

Rulleriet

HBK Medlem
Inlägg
647
Kommun
Åmål
HBK-Nr
25505
Medlemskap
2025
Ring Canal Digital support, dom kan skicka uppdatering till ditt kort, och se om det är aktivt. /Göran
 

molle78

HBK Intresserad
Inlägg
38
Kommun
Habo
Har samma tv i min, när jag gjorde en ny sökning fick jag sätta Danmark som sök land och då funkade de med Canal digital som du har.
Prova att sätta Danmark som sök land men alla texter osv på Svenska, funkade på min.

//Molle
 

Hokie

HBK Medlem
Inlägg
456
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2024
Ring Canal digital och säg att du fått in fiber i huset och överväger att gå över till Via sat så får du halva priset i 12 månader. Jag gjorde detta förra året och fick halva priset. Nu ville dom höja priset till normal nivå så jag ringde igen och sa samma sak. Fick ytterligare 12 månader till halva priset. Besparing 2400kr två gånger dvs 4800kr. Canal digital kan inte erbjuda fiber så de tycks göra allt för att behålla sina kunder så länge det nu går.
 
Toppen