Nya kommentarer

1. lulebo
    Denna bil är och förblir en dröm för mig
  2. Banjer
    Vi har en likadan (-11) sen i våras och är jättenöjda (än så länge)... :)
  3. tegelrygg
    Vad har den för totalvikt? Ibland ser jag liknande bilar som är uppvägda, därav frågan.
  4. Sophians
    Den ser välvårdad ut
  5. egon
    dom där kablarna användes för av exp video kameror. det fanns andra externa tillbehör som använder dom där. tror inte att dom kan funka med usb. en bil radio kan ha dom kontakterna men är då oftast in i radion till exp kamera.
  6. Viljan
    Den är fin. Vi har kabe crossover 780 långbädd jag och gubben får ont i ryggen av pilot stolarna och så är den lite seg annars hyfsat nöjd Vi har bara haft en till husbil även det en kabe 750 långbädd. Har tittat lite runt på Carthago och pilot...
  7. tegelrygg
    Fina färger! Är det en 4.5m markis?
      Ola Jäverbo gillar detta.
  8. Ottvik
    Oj det var lite. gäller att tänka sig för när man lastar. tack för informationen. Det jag varit ute så är jag nöjd har blivit Stockholm Töreboda en sväng. Den stora testen blir när vi bilar runt till Finland via Haparanda vi skall ut ca 3 veckor...
  9. annette.bengt
    Grattis och lycka till med bilen! Bürstner är en bra bil det var även vår första bil en Nexxo T687 /Bengt
      Ola Jäverbo gillar detta.
  10. KettoAvila
  11. KettoAvila
    Uppdaterat lite fronten med vindavvisare som jag beställde på ebay samt målad grill (tack kompis för din insats) samt ny Fiat logo som jag också beställde från ebay.
  12. Weckman
    Lycka till med resan och njut.. Vi just hemkomna från Kroatien och längtar redan tillbaka..
      Jerkann gillar detta.
  13. Torangab
    Ha en god tur. Rekommenderar besök kukkola forsen ovan Haparanda. Där kan ni prova håva sin i Torneå älven .
      Ottvik gillar detta.
  14. Ulf å Anneli
    Jag väljer en likadan. Ang garaget så finns det cyklar att vika ihop.
      Aelbert gillar detta.
  15. Bergsangen
  16. Ottvik
    Hämtar min i morgon en årsmodell 2011. Är du nöjd med din?
  17. Cre8iv
    Körde också Vättern runt tidigare i somras, motsols, första veckan veckan i juni. Mycket trevlig tur!!!
  18. MiniGordini
  19. Aelbert
    Håller helt med er angående ert val. Jag har inte haft så många husbilar, men husbilsår har vi många då vi passerat 35 år. Vad jag kan sakna är det stora garaget som bl.a Carthago har.
  20. Rickard Nordahl
    Ja det hoppas man att alla får i sina HB ha det gott och Borensbergs ställplatser är värda ett besök för er som inte varit där.:mh::mh::msn_sunglasses::msn_sunglasses:

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.