Hur registrerar jag mig som HBK Intresserad?

Betyg:
5/5,
  1. Husbilsklubben.se
    Välkommen till Husbilsklubben.se

upload_2019-7-26_8-28-6.png
    För att bli HBK Intresserad måste du registrera dig på vårt forum. Det är kostnadsfritt och du kan sedan läsa information i våra öppna forum och skriva ett antal inlägg om husbilsrelaterade ämnen.
    Du behöver inte ta steget att bli HBK Medlem utan du kan förbli HBK Intresserad så länge du vill.
    För att registrera dig som HBK Intresserad gör du så här:

Klicka på Husbilsklubbens logo högst upp till vänster.
    Klicka sedan på ”Logga in eller registrera dig”.

upload_2019-7-26_8-30-24.png
    Du skall ange en text som blir ditt inloggningsnamn.
    Det måste vara unikt, d.v.s. det får inte vara upptaget av någon annan användare.
    Det får inte vara ord som HBK, webb, klubben, ordf eller liknade. Inga ord som kan anses stötande eller diskriminerande, ingen mail-adress eller företagsnamn.

Klicka i markeringen: ”Nej, skapa ett konto nu”

Klicka på ”Gå med”.

upload_2019-7-26_8-58-25.png
    Anm. När du registrerat dig och blivit godkänd kan du använda din mail-adress för inloggning som ett alternativ till ditt inloggningsnamn.

Fyll i uppgifterna i formuläret, vissa av uppgifterna är obligatoriska, andra är valfria.
    Gatuadressen måste vara den där du är skriven eller partnerns om även dennes namn har angetts.
    E-post: E-postadressen måste vara en fungerande email-adress. Detta kontrolleras av systemet via ett svarsmail som skickas till anmälaren.
    upload_2019-7-26_8-36-54.png
    Om du vill läsa om Forumregler, Stadgar och GDPR Dataskyddsförordningen, klicka på texten.
    Klicka i rutan ”Jag är inte en robot”.
    Klicka i rutan vid "Jag godkänner forumets regler."
    Klicka på ”Gå med”.

Hur blir jag medlem i Husbilsklubben.se?
    Vill du ta nästa steg och bli medlem betalar du 150kr i anmälningsavgift och 100kr i årsavgift.
    Efterföljande år betalar du endast årsavgiften på 100kr.

För att hitta den betalningsinformation som du skall använda vid betalningen måste du invänta ett godkännande av din registrering som HBK Intresserad. Därefter gör du så här:

Logga in.
    Klicka på ditt användarnamn högst upp till höger.
    upload_2019-7-26_8-40-31.png
    Klicka på "Din profilsida".
    upload_2019-7-26_8-43-12.png
    En bit ner till vänster hittar du det Bankgironummer och det OCR-nummer som du skall använda.
    upload_2019-7-26_8-46-38.png

När pengarna finns på vårt Bankgiro blir du HBK Medlem.
    Det är viktigt att du har fyllt i alla dina uppgifter och läst genom stadgarna innan du skickar in anmälningsavgift och årsavgift.
    Eventuell nödvändig komplettering av dina uppgifter kan du göra efter inloggning genom att klicka på
    ditt inloggningsnamn högst upp till höger och välja "Personliga detaljer" resp. "Kontaktuppgifter".
    Efter ca 5-10 dagar blir du medlem, vilket du kan se genom att Intresserad vid ditt inloggningsnamn
    har ändrats till Medlem.
    Dekaler och siffror skickas per post inom kort därefter till adressen du angett i din profil.

Välkommen till Husbilsklubben.se

Dela denna artikel

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.