1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Artiklar från Robert-110

1. Ny Startsida, Medlemsförmåner och Webbutik

Bakom kulisserna har vi jobbat ett tag med att presentera våra medlemsförmåner på ett bättre sätt. Med det följde att det blev en uppdaterad Webbutik, en ny Startsida och att "Köp & Sälj" försvinner från menyn och ersätts av "Förmåner". Förhoppningsvis gör detta att det blir lättare att hitta bland de förmåner våra samarbetsparter erbjuder oss medlemmar. Startsidan kommer förmodligen att byta utseende och innehåll under en tid när vi provar oss fram med vilket innehåll och placering olika...
  2. Vanliga frågor, FAQ

Vanliga frågor FAQ. Ger svar på vanligt förekommande frågor.
  3. Hur blir jag medlem i Husbilsklubben.se

Hur blir jag medlem i Husbilsklubben.se? Först skall du ha registrerat dig som HBK Intresserad. Vill du ta steget från att vara HBK Intresserad till att bli HBK Medlem betalar du 150 kr i anmälningsavgift och 100 kr i årsavgift, tillsammans 250 kr. Efterföljande år betalar du endast årsavgiften på 100 kr. För att hitta den betalningsinformation som du skall använda vid betalningen måste du invänta ett godkännande av din registrering som HBK Intresserad. Därefter gör du så här: Logga in....
  4. HBK Intresserad, hur registrerar jag mig?

Välkommen till Husbilsklubben.se För att bli HBK Intresserad måste du registrera dig på vårt forum. Det är kostnadsfritt och du kan sedan läsa information i våra öppna forum och skriva ett antal inlägg om husbilsrelaterade ämnen. Du behöver inte ta steget att bli HBK Medlem utan du kan förbli HBK Intresserad så länge du vill. För att registrera dig som HBK Intresserad gör du så här: Klicka på Husbilsklubbens logo högst upp till vänster. Klicka sedan på ”Logga in eller registrera dig”. Du...
  5. Vad är Husbilsklubben.se?

Välkommen till Husbilsklubben.se Vi erbjuder dig som tänker skaffa en husbil, är nybliven eller erfaren husbilsägare ett forum för att utbyta erfarenheter, trivsam samvaro, husbilsplatser, få tillgång till medlemsförmåner, mm. Utan att registrera dig kan du vara HBK Gäst och läsa trådar och inlägg i den öppna delen av vårt forum. I din webbläsare, ange husbilsklubben.se och du kommer till vårt forum. Utan kostnad kan du ta steget att registrera dig som HBK Intresserad och kan då skriva...
  6. Vilka medlemsförmåner har jag i Husbilsklubben.se?

Som medlem i Husbilsklubben.se har du tillgång till ca 75 medlemsförmåner i form av rabatter på 10 - 25% inom 12 olika kategorier. Vill du se vilka förmåner som finns inom respektive kategori, klicka här. Välkommen till Husbilsklubben.se
  7. Hur registrerar jag en Träff?

Ett exempel på hur en träff-anmälan görs. Detta skall vi göra. Vi skapar en inbjudan till en träff. Målsättningen är en intressant träff-inbjudan med GPS-länk och länk till Ställplatsen som nämns i inbjudan. Därefter kommer en träffadministratör att komplettera din inbjudan med bl.a. datum i kalendern, Boka/Avboka-funktion och därefter godkänna den för publicering. Träffinlägget skall ligga i gruppen Träffar och du hittar dit genom att placera muspekaren på fliken Forum och klicka på...
Laddar...

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.