• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fylla gasol i Torre del Mar

Essal

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2280
Medlemskap
2024
Hej
Är i Spanien i Torre del Mar, finns det någon plats här i närheten där man kan fylla svenska gasol flaskor.
Lasse
 

lasseh

FD HBK Medlem
Inlägg
85
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15782
Medlemskap
2021
Sv: Fylla gasol i Torre del Mar

Finns inte vad jag vet, tror inte det går överhuvudtaget i Spanien. Du får nog göra som jag, "hyr" en spansk flaska av gasmannen som kommer tisdag o fredag. Behöver du hjälp så kom bort på tomt 144 på campingen så kanske jag kan hjälpa dig.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Fylla gasol i Torre del Mar

Finns inte vad jag vet, tror inte det går överhuvudtaget i Spanien. Du får nog göra som jag, "hyr" en spansk flaska av gasmannen som kommer tisdag o fredag. Behöver du hjälp så kom bort på tomt 144 på campingen så kanske jag kan hjälpa dig.

Det går visst att fylla Svenska flaskor i Spanien.
Granada 37 16 26 75 n 4 48 4 39 w
Jerez de la frontera 36 39 51 23 n 6 6 47 32 w
Det finns fler ställen att fylla svenska flaskor på
men det är enklare att byta en spansk tub.
HaDe Hasse
 
F

F.d. 55338

Guest
Sv: Fylla gasol i Torre del Mar

Det går visst att fylla Svenska flaskor i Spanien.
Granada 37 16 26 75 n 4 48 4 39 w
Jerez de la frontera 36 39 51 23 n 6 6 47 32 w
Det finns fler ställen att fylla svenska flaskor på
men det är enklare att byta en spansk tub.
HaDe Hasse

Nu var det ju så att det gällde Torde del Mar . Det kan ju vara trevligt att få svar på frågan o inte en massa alternativ.Tycker det blir så ofta när nån frågar så rullar svaren iväg. OVE.
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Fylla gasol i Torre del Mar

Nu var det ju så att det gällde Torde del Mar . Det kan ju vara trevligt att få svar på frågan o inte en massa alternativ.Tycker det blir så ofta när nån frågar så rullar svaren iväg. OVE.

Nu är det så att dessa alternativ är de som ligger närmast Torre del Mar. Man kan kanske inte förvänta sig att närmsta Repsol som kan fylla svenska flaskor ligger precis där man befinner utan man får nog räkna med att köra en bit.

Och vi försöker faktiskt bara vara hjälpsamma. :)
 
Toppen