• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nu får jag posten scannad via mail när vi är utomlands

Christina & Åke

HBK Medlem
Inlägg
338
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2024
Idag upptäckte jag en funktion via Google som verkar helt suverän för oss som är utomlands.
brevboxar.se
Du kan lagra posten där , du kan oxå få posten scannad och skickad via mail . Flexibiliteten verkar vara obegränsad.
Jag har i alla år haft vår post lagrad hos posten,och har alltid undrat om jag fått någon viktig post. nu behöver ju jag inte undra längre. Nu får ju jag posten scannad löpande. Jag anslöt mig omgående.
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Nu får jag posten scannad via mail när vi är utomlands

Finns de inte bara i Stockholm? Verkar ju dessutom inte billigt precis. E-fakturor och autogiro verkar enklare och ev eftersändning till något barn eller bekant.
 

berraboys

HBK Medlem
Inlägg
47
Kommun
Örebro
HBK-Nr
12404
Medlemskap
2024
Sv: Nu får jag posten scannad via mail när vi är utomlands

Det kostar 1750 per år bättre att be en förtrogen kompis att skanna din post för ingenting .
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Nu får jag posten scannad via mail när vi är utomlands

Som jag förstod när jag läste är de 1750kr bara en grundavgift för lagring. Sen kostar det 3kr/sida de skannar plus 15kr per gång. Rasslar snabbt iväg.....
 
Toppen