• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

acsi

elegance

FD HBK Medlem
Inlägg
808
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Hej

Kan man köpa asci kort utomlands över disk eller måste det gå via nätet ?
Gäller det för kalenderåret eller inköpsdatumet ????
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: acsi

Vi hade samma problem. Beställde ACSI 2017 men fick avboka för att inte behöva be våra grannar att hjälpa oss ännu en gång med eftersändningen. Fick svar att det går att köpa ACSI kortet (den som ger rabatt) + katalog(er) i bokhandeln, vissa campingställen osv. lite överallt i hela Europa...
 

Diesel Doris

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Västerås
HBK-Nr
9742
Medlemskap
2024
Sv: acsi

Kalenderåret, i Spanien finns ett par ställen. Gå in på acis hemsida där finns adresser även om det är lite knepigt att hitta dom
 

RiRos

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2024
Sv: acsi

Har du en gammal katalog så testa med att söka upp närmaste camping där du är, som tillhör Acsis de kan sälja dem. Så gjorde vi när vi övervintrade i spanien. Du får då visserligen inte på danska, men koordinaterna och adress.
 

elegance

FD HBK Medlem
Inlägg
808
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Sv: acsi

Virrig och stressad som man är har jag helt glömt bort att beställa men skönt att det går att inhandla "offline" vi åker till veckan så det är för sent att beställa :):)
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: acsi

Virrig och stressad som man är har jag helt glömt bort att beställa men skönt att det går att inhandla "offline" vi åker till veckan så det är för sent att beställa :):)

Allt handlar egentligen om själva rabattkortet, inte alls om några nya kataloger (det finns redan en billig app som bör vara upp-to-date)! Jag bad ACSI att skicka pdf-kort som jag själv kunde skriva ut, men ack nej, utvecklingen har inte nått dit ännu. Upplevde som att ACSI administration hade lite "växtvärk" just nu...

Vi köper troligen vår ACSI-rabattkort 2017 någonstans i Spanien. 2016 har vi redan sen "förra året" då grannen skickade den till oss. Julen & Nyår är säkrade ; )
 
Toppen