• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fick bannor i dag

F

F.d. 52908

Guest
Hej. Liten kul grej hände mej i dag. På väg på E20 mot Örebro stannade jag vid 6ans vägkrog söder om Laxå för att sträcka på benen(inte"campa"). Efter ca 5 minuter kom en herre med långa steg och undrade hur jag hade mage att stanna där. Han påstod att det var hans restaurang och mark och det var det nog också. Det var en stor grusplan med flera lastbilar där. Lovade att åka därifrån direkt. Vet inte vad jag gjorde för fel eller om mannen hade en dålig dag./sören
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.176
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Fick bannor i dag

Stackars människa (krogägare), undrar vad han har råkat ut för för att agera på detta sättet? Något måste ha hänt i samband med husbils-"parkeringar" på hans tomt. Jag hade försök kommunicera med honom, i alla fall av ren nyfikenhet...
 

Per&Monica

HBK Medlem
Inlägg
299
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
18158
Medlemskap
2025
Sv: Fick bannor i dag

Troligt en mycket dålig dag och lite avundsjuka...........
Han saknade väl friheten ni uppvisade.

Surmänniskor träffar man på lite varstans men finns det inte substans i klagomålen är det bara att le åt det.
 

tony o nette

HBK Medlem
Inlägg
1.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
17682
Medlemskap
2024
Sv: Fick bannor i dag

Efter att du lovat så skulle du ha gått in o köpt en dryck
och sagt att frugan vill ha den till maten hon står o lagar.:)
Nä skämt å sido.

Jag tror att många stannar där för att göra just detta
och han hade väl fått nog. Men han hade väl kunnat vara
trevligare.
 
F

F.d. 52908

Guest
Sv: Fick bannor i dag

Stackars människa (krogägare), undrar vad han har råkat ut för för att agera på detta sättet? Något måste ha hänt i samband med husbils-"parkeringar" på hans tomt. Jag hade försök kommunicera med honom, i alla fall av ren nyfikenhet...

Tror inte det är någon god ide att prata med honom, kan ju bli ilsk på någon annan. Fick ta min kaffepaus någon mil norrut på en av vägverkets rastplatser
 
F

F.d. 55397

Guest
Sv: Fick bannor i dag

Fanns nån skylt som indikerad "Endast betalande gäster" eller nåt??

En bensträckare är ju inte fel medans nån inne i husbilen gör sig i ordning för restaurangbesök...
 
Toppen