• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vridplatta till stolarna i vw T5?

F

F.d. 24814

Guest
Hej, då man är oduglig på Tyska så får man väl försök ta hjälp av folka som eventuellt gjort samma manöver som jag planerar. Nämligen att montera vridplattor på båda framstolarna min vw T5 Caravelle. Jag har hittat denna site

Vridplattor VW - Säten, vridplattor - Campingtillbehör (SE - 0)

som har hyggliga priser men jag vet ju tusan inte vad jag ska köpa. Kollar man på hur stolsunderedet ser ut så verkar ju T4 och T5:an va identiska (har kollat på bildelsbasen och jmf hur de ser ut). Stämmer det att de är identiska (då menar jag håldelning osv så att de går montera)? Isf kostar ju inte en vridplatta mer än dryga tusenlappen på den länkade sidan. Vilken ska man köpa då? De som är längst ner på sidan kostar ju 115 resp. 133 Euro men är det dessa man ska köpa, kan ni hjälpa mig?

Vridplattan till T5.an är ju betydligt dyrare (192 resp 217 Euro) enligt vad jag kan tolka från texten (men min tyska är ju i princip obefintlig)

Tips mottaget tacksamt..

/Urban.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen