• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

France-Passion ett fantastiskt koncept

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: France-Passion ett fantastiskt koncept

Det är fantastiskt. Men inte mer fantastiskt än att att i stort alla finns med i Campercontact. Sök på wine eller private parkings.

Vi har haft den "franska passionen" och köpt många dyra viner när man varit där. Men alla platserna vi var på fanns med i Campercontakt GRATIS:D.

Men ändå det är ett fint urval av privata ställplatser.:):):)


Motorhome Parkings France | Campercontact
 

Hobby65TL

HBK Medlem
Inlägg
53
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
18788
Medlemskap
2024
Sv: France-Passion ett fantastiskt koncept

Livet är fantastiskt - man lär sig någonting nytt varje dag.
Camperkontakt kände jag inte till tidigare, tack för tipset!

De platser vi besökte fanns dock inte med i Camperkontakt. Tycker att 29€ är prisvärt för France-Passion. Paketet innehåller både en bra bok med tydliga beskrivningar samt en karta som ger en bra översikt inför reseplaneringen.
 

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Inlägg
289
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023
Sv: France-Passion ett fantastiskt koncept

För att få ståpå dessa platser skall man visa upp sitt kort som man fått från France P. Att stå där gratis tycker jag är gränsen till snålhet!
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: France-Passion ett fantastiskt koncept

Använt France-Passion några år och det är faktiskt inte alla som kollar man har märket på bilen. Ett utmärkt sätt åka i Frankrike.
 
Toppen