• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontact dyr i längden

F

F.d. 32985

Guest
Sv: Campercontact dyr i längden

Har laddat ner fulla versionen i en Ipad, men vill nu ladda ner den till en padda till. Någon som vet om man kan göra det "gratis" eller om man måste betala en gång till?

Hälsar Kjell
Är du inloggad på samma Apple-ID så ska du kunna ladda ner via köpta alternativt leta upp appen via Apple store och därigenom kunna ladda ner den utan extra kostnad
 

viggoboy

HBK Medlem
Inlägg
1.697
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
8644
Medlemskap
2024
Sv: Campercontact dyr i längden

70 kronor. :)
PÅ en vanlig personbil vill många bilfirmor ha ca 1000 kr varje år för uppdatering av den inbyggda gpsen.
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.898
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Sv: Campercontact dyr i längden

Tack för alla tips!

Hade laddat ner liteversionen på padda nr 2. Tog bort den och laddade ner från molnet. Fick liteversionen även denna gång.

Jag har alltså fullversionen på padda nr 1 och liteversionen på padda nr 2. Har samma Apple-ID på bägge paddorna.

Hälsar Kjell
 

Hobby Toskana

FD HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Kramfors
HBK-Nr
25129
Medlemskap
2022
Sv: Campercontact dyr i längden

Tack för alla tips!

Hade laddat ner liteversionen på padda nr 2. Tog bort den och laddade ner från molnet. Fick liteversionen även denna gång.

Jag har alltså fullversionen på padda nr 1 och liteversionen på padda nr 2. Har samma Apple-ID på bägge paddorna.

Hälsar Kjell

Gå till den här menyn och klicka på nedre oranga baren, då får du skriva in lösen för Apple-kontot på nytt, sen bör det fungera.
På iOS får du ha 5 enheter med samma app med en betalning.

IMG_1449.PNG
 
R

Rolfevert

Guest
Sv: Campercontact dyr i längden

Campercontact har varit min app no1 ända sedan jag fick tipset om den från en holländare för flera år sedan.
Lättanvänd och mycket prisvärd.
Tycker någon den är för dyr så välj annan billigare. 76 kr för för den ojämförbart bästa appen är osedvanligt billigt
Rolf
 

RiRos

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1793
Medlemskap
2024
Sv: Campercontact dyr i längden

Snälla Knarrevik kan du förklara för mig hur jag ska kunna få camper contact på min iPhone utan att betala igen. Jag har den på ipad2 men inte på iPhonen. Jag uppmanas att betala igen? Hur gör jag
 

Hobby Toskana

FD HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Kramfors
HBK-Nr
25129
Medlemskap
2022
Sv: Campercontact dyr i längden

Inte Knarrevik men jag dristar mej att svara ändå.
Om man har flera Apple konton måste man logga in på AppStore
med det konto som köpet är gjort på.
Är du säker på vilket konto som gäller är det bara att genomföra köpet, systemet kommer att se att du redan har gjort köpet och du kommer att få ett meddelande om detta.
Du kommer inte att bli debiterad igen.
Alternativt kan du ladda ner gratisversionen och göra som åvan.
 
Senast ändrad:
Toppen