• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göra om soffgruppen till säng?

Karmen

HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Haninge
HBK-Nr
16087
Medlemskap
2024
Hej!

Vi håller på att bli galna då vi absolut inte kan lista ut pusslet att bädda om vår soffgrupp till säng, som två ska kunna sova i. Någon som kan hjälpa oss? Vi har en TEC Rotec 722.

Hälsningar Karmen och Vivika
 
F

F.d. 50609

Guest
Sv: Göra om soffgruppen till säng?

Jag har absolut inget svar på frågan men kanske det finns någon hemlig liten bok att titta i ( instruktionsbok? )
 

Karmen

HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Haninge
HBK-Nr
16087
Medlemskap
2024
Sv: Göra om soffgruppen till säng?

I så fall hade vi verkligen inte ställt frågan.....nääää, instruktionen är inte till hjälp. Det som står är hur du monterar ner bordet och det lyckas vi med. Men sen.....??? Vi tänker att ngn kanske har eller har haft samma modell och lyckats lösa gåtan?
 

BerntMgn

HBK Medlem
Inlägg
818
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2024
Sv: Göra om soffgruppen till säng?

Hej ja det är som ett kinesikt pussel, Tips är att alla dynor ska vara med inklusive ryggdynor o ryggdynorna ska bli huvudända. Obs ev annan lucka i bänkarna ska fällas upp. Återkommer med bilder ur min instruktionsbok.
 

Bilagor

  • Istr. bädda dinett.pdf
    3,2 MB · Visningar: 142
Senast ändrad:
Toppen