• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HBK Poi har försvunnit

Essal

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2280
Medlemskap
2024
Hej
Jag ser inte HBKs ställplats ikon på min Garmin längre, när jag öppnar Poi så finns alla där, när jag söker så hittar den alla, men jag ser inte dom när jag ex passerar. Vad kan jag göra. Hände troligen när jag uppdaterade senast

Lasse
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.781
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Sv: HBK Poi har försvunnit

Du skriver ikke hvilken GPS du har eller model nummer.

Men hvis du har en Garmin kan jo starte med at zoome lidt ind på kortet, så kommer der muligves POI-er op

På min Garmin 3590 har jeg en funktion der hedder "Steder langs ruten" som har et grønt flueben. Det finder du under indstillinger -> kort og køretøj->kortlag. Er det slået til på din enhed?
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: HBK Poi har försvunnit

Hej, problemet kan bero på flera saker och en sak som kan gått fel är om du valde fel fil när det gäller stor eller liten ikon.
Det borde även finnas en inställning i din garmin som kan göra så att ikoner visas eller inte under körning men då bör man aktivt gå in och ta bort ett kryss i en ruta.

mvh jocke
 
Toppen