• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Problem med nya IGO ios

anjohn

HBK Medlem
Inlägg
431
Kommun
Umeå
HBK-Nr
1664
Medlemskap
2024
Jag har laddat ner den nya appen, köpt europapaketet, laddat ner fem länder och installerat kartorna samt startat om appen enligt instruktion. Ändå finns inga kartor att navigera efter, utan det ser precis ut som jag inte hade köpt kartorna. Allt är bara grönt. Nån som vet varför?
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.868
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Problem med nya IGO ios

Det bästa är att kontakta supporten för IGO, vid diverse problem.

Får de inte reda på problemen/barnsjukdomarna i sin nya app. så kan de inte åtgärda med uppdateringar.

Det brukar bli många uppdateringar på en helt ny app. i början, och allt bygger på användarnas feed back till supporten.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Problem med nya IGO ios

Ett annat alternativ är att avinstallera och installera på nytt.
I varje fall värt ett försök!
 

Andeva

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
21113
Medlemskap
2024
Sv: Problem med nya IGO ios

Hej, Jag har nyligen köpt ett Blaupunkt system med nav osv, laddat neer IGO toolbox från Naviextras.com, laddat ner senaste uppdateringar över hela Europa och det fungera jätte bra .
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.868
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Problem med nya IGO ios

Hej, Jag har nyligen köpt ett Blaupunkt system med nav osv, laddat neer IGO toolbox från Naviextras.com, laddat ner senaste uppdateringar över hela Europa och det fungera jätte bra .

Blev det IGO Primo eller IGO Navigation (den nya) ?
 

anjohn

HBK Medlem
Inlägg
431
Kommun
Umeå
HBK-Nr
1664
Medlemskap
2024
Sv: Problem med nya IGO ios

Avinstallerade appen och laddade in den och kartorna på nytt. Nu verkar det fungera!
 
Toppen