• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Glädjen

HBK Medlem
Inlägg
275
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
397
Medlemskap
2025
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Står nu i Trelleborg och ska åka färjan till Sassnitz i morgon bitti
Firar midsommar på Rugen-Sallin. 3 veckors semester väntar...
Trevlig midsommar
Glädjen
 
F

F.d. 29954

Guest
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Jag vildcampar på gårdsplanen, inga avgifter, inga störande "helan gåår" osv. Bra käk i kåken brevid. Hundarna nöjda, liksom katten. Har jagat den svenska middsommar illusionen åratal utan att finna den. Vet sedan några fester här i närheten som byggdegårdar ordnar som man får dansa små grodor osv. Jag kan inte se mig mätt på den dansen...;)
 
F

F.d. 29954

Guest
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

En snabb titt på "regnkartan" ger mig märkliga och angenäma känslor att svenskarna faktiskt har humor. Jag tänker på den lustiga dansen "små grodor" och allt regnande under alla middsommar som jag upplevt. Grodor gillar ju regn, och....fan va bra....;)
 

NaBa

HBK Medlem
Inlägg
6
Kommun
Klippan
HBK-Nr
13300
Medlemskap
2024
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Befinner oss på en camping mellan Nice och Antibes. Vi har följt Sverige i EM via Paris, Toulouse, och nu Nice. Resultaten har ju varit si sådär, men de Svenska fansen har skött sig utmärkt. Så det har varit en upplevelse att följa live.
Stannar här några dagar till för sol o bad ca 21 gr i vattnet. Sill har vi med oss potatisprimörer finns att köpa, jordgubbar finns och andra tillbehör som krävs.
Glad Midsommar !
 

Åke & Meta

HBK Medlem
Inlägg
137
Kommun
Härryda
HBK-Nr
6783
Medlemskap
2025
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Firar midsommar på camping i Rovinj Kroatsien. Garanterat varmt och soligt så som det skall vara på midsommar
 
Senast ändrad:
F

F.d. 51064

Guest
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Står på Norrfällsvikens Camping, Höga Kusten. I kväll njuter vi, i morgon blir det bärgning av husbilen. Bilen tvärdog! Ingen ström till bilen överhuvudtaget. Bodelen Ok. Detta tar vi imorgon idag firar vi midsommar
 

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Står på Norrfällsvikens Camping, Höga Kusten. I kväll njuter vi, i morgon blir det bärgning av husbilen. Bilen tvärdog! Ingen ström till bilen överhuvudtaget. Bodelen Ok. Detta tar vi imorgon idag firar vi midsommar

Härlig inställning. Lycka till med bildelen i morgon!
Avslutar dagen med HBK.s forum.
Godnatt!
Bengt
 
F

F.d. 53989

Guest
Sv: Vad gör alla HBK:are Midsommarsfton?

Vi tog oss en premiär tur till Berkinge vildmarkscamping, mysigt ställe med en massa trevliga människor.
 
Toppen