Kaehne4363
HBK Medlem
Der findes en stor mænge elektroniske dimser, der kan hjælpe os på vor færd som autocamperturister. Og til alle dem findes der en endnu større mængde programmer og APP-er, som er "uundværlige".
Vi vælger vel alle nogle enkelte, som vi nødigt vil undvære i det daglige. For mit vedkommende er det
min Garmin GPS med omhyggeligt udvalgte lister over forskellige POIs
min smartphone med gode Apps
min lille og handy PC med internetopkobling "like home", så jeg, uanset hvor jeg kommer i Europa, kan arbejde på diverse hjemmesider i forbindelse med mit frivillige foreningsarbejde
Men nu er det ofte sådan, at mange af disse uundværlige App-er og hjemmesider sjældent er bedre, end brugerne gør dem til.
Jeg møder af og til mennesker, enten på nettet eller i det virkelige liv, som brænder en del negativ energi af på at klage over pålideligheden af oplysningerne eller af manglende indhold i disse App-er.
Jeg vil jo hellere hente positiv energi ved at hjælpe udviklerne med at forbedre App-er og hjemmesider. Så hver gang jeg kommer til et sted, der kan være af nytte for autocamperturister, så bruger jeg lige et minut eller to til at checke op på de oplysninger mine yndlingsapp-er har om stedet. Det kan være fordi jeg har gjort holdt med camperen, eller fordi jeg kommer forbi på min cykel- eller vandretur.
Og mangler der et billede, har faciliteterne eller prisen skiftet, så sender jeg lige de nyere oplysninger til udvikleren. Og i langt de fleste tilfælde, så går der ikke lang tid, før oplysningerne er tilført eller rettet.
Så jeg har efterhånden et par kortere eller længere lister med ændringer i HERE maps, Stellplatz-danmark.dk/DACF-app, Tömningsplatser Husbilsklubben.se, Campercontact.com, Bordatlas.de og flere. Alle disse lister minder mig om, at jeg og ikke mindst andre autocamperturister fra ind og udland vil få bedre gavn af APP-en/hjemmesiden næste gang stedet besøges eller et besøg planlægges. Se, det giver mig positiv energi og en stor tilfredsstillelse at vide det.
Så jeg tillader mig igen at spørge: Har du ydet hjælp til din yndlings APP i dag?
Vi vælger vel alle nogle enkelte, som vi nødigt vil undvære i det daglige. For mit vedkommende er det
min Garmin GPS med omhyggeligt udvalgte lister over forskellige POIs
min smartphone med gode Apps
min lille og handy PC med internetopkobling "like home", så jeg, uanset hvor jeg kommer i Europa, kan arbejde på diverse hjemmesider i forbindelse med mit frivillige foreningsarbejde
Men nu er det ofte sådan, at mange af disse uundværlige App-er og hjemmesider sjældent er bedre, end brugerne gør dem til.
Jeg møder af og til mennesker, enten på nettet eller i det virkelige liv, som brænder en del negativ energi af på at klage over pålideligheden af oplysningerne eller af manglende indhold i disse App-er.
Jeg vil jo hellere hente positiv energi ved at hjælpe udviklerne med at forbedre App-er og hjemmesider. Så hver gang jeg kommer til et sted, der kan være af nytte for autocamperturister, så bruger jeg lige et minut eller to til at checke op på de oplysninger mine yndlingsapp-er har om stedet. Det kan være fordi jeg har gjort holdt med camperen, eller fordi jeg kommer forbi på min cykel- eller vandretur.
Og mangler der et billede, har faciliteterne eller prisen skiftet, så sender jeg lige de nyere oplysninger til udvikleren. Og i langt de fleste tilfælde, så går der ikke lang tid, før oplysningerne er tilført eller rettet.
Så jeg har efterhånden et par kortere eller længere lister med ændringer i HERE maps, Stellplatz-danmark.dk/DACF-app, Tömningsplatser Husbilsklubben.se, Campercontact.com, Bordatlas.de og flere. Alle disse lister minder mig om, at jeg og ikke mindst andre autocamperturister fra ind og udland vil få bedre gavn af APP-en/hjemmesiden næste gang stedet besøges eller et besøg planlægges. Se, det giver mig positiv energi og en stor tilfredsstillelse at vide det.
Så jeg tillader mig igen at spørge: Har du ydet hjælp til din yndlings APP i dag?