• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SMS Larm

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Tänkte köpa ett sånt här larm och ha i ett förråd. Ev. Ett att ha i husbilen också. Någon som har erfarenhet.???

1f458354bf22e1f69d9c045083eca14d.jpg


Trådlös övervakningskamera som ansluter till mobilnätet! CoolStuff.se
 

På väg igen

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Markaryd
HBK-Nr
23419
Medlemskap
2024
Sv: SMS Larm

Val av system?
Jag har också funderingar på att skaffa ett larm till vår husbil, då upptäcker man ju att det finns mycket att välja på.
Någon som vet hur Viking larm fungerar, och om de har en fungerande service vid eventuellt behov.
Kanske någon som har erfarenhet av dem? Eller skall man välja annat fabrikat?
 

Arkilles

HBK Medlem
Inlägg
931
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2024
Sv: SMS Larm

Val av system?
Jag har också funderingar på att skaffa ett larm till vår husbil, då upptäcker man ju att det finns mycket att välja på.
Någon som vet hur Viking larm fungerar, och om de har en fungerande service vid eventuellt behov.
Kanske någon som har erfarenhet av dem? Eller skall man välja annat fabrikat?

Viking larm är bra, vi använder den i vår "larmsamverkan" här i kvarteret, så många har köpt av dem. För en liten merkostnad gör de programmering av larmet efter dina önskemål (entré dörr, fönster 1 osv. osv telefon nummer . larm nummer) så du bara behöver sätta upp enligt den listan. bra telefon och mail support.
 
Toppen