• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husvagnsreserven kristianstad

none1

FD HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Olofström
HBK-Nr
7018
Medlemskap
2021
köpte en nästan ny mclouis 2014 som rullat 380 mil vid köpet förklarade jag att denna bil liksom mina föregående skull användas vid resor till S.europa, stora delar av vinterhalvåret, därför var det viktigt att parabolantennen skulle fungera där nere. Försäljaren Fredrik Sörensen lovade att antennen var avsedd att fungera även S-om europa!! köpet gjordes 2014-10-22. Väl nere i spanien 2015-02-02 visade det sej att parabolen hade tekniska problem som inte märktes i Sverige.Hemkommen till sverige trodde jag att det skulle gå lätt att býta efter mycket disk byttes parabolen jag reagerade på att denna hade en mindre mottagningsyta men firmans värkmästre Ulf Sörensen lovade samma täckning som den förra. Höstresan gick till Kroatien redan i Österrike visade det sej att parabolen inte kunde ta mot signaler, detta problem bestod hela resan. Vid min resa 2015 till S europa använde jag mig av stöd ben vilka demonstrerades av försäljaren innan köp. dröm om min förvåning och ilska då stödbenenvid var bytta mot stödben som normalt används på släpvagnar. om jag skulle använda dessa måste jag krypa under h-bilen, H-bilen har inte varit på någon annan verksstad än husvagnsreserven,för att montera släpvagnsbenen måste bilen höjas. besökte Husbvagnsreserven för att få rätt parabol ett klart nej, angående stödbenen skulle dom vara original på mc louise sade verkmästaren Ulf Sörensen. Den nonchalans och brist på vilja att kommer tydliget igen då kylskåpet la av och krävde tre besök m a ord tänk först handla sen. ATT STJÄLA OCH BYTA UT DELAR PÅ TILL VERKSTADEN INLÄMNADE BILAR MÅSTE VARA ETT ABSOLUT LÅGVATTENMÄRKE Detta är min fjärde H-bil ev.fel har lösts utan stora ord.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.654
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: husvagnsreserven kristianstad

Det bemötande du fick förvånar mig mycket!
Som köpare har du givetvis skyldighet att undersöka bilen innan du bestämmer dig för köp. Antennproblemet kan jag förstå att du inte kände till.
Fungerade bilen i övrigt? Kylskåp, toa, vatten osv?
Satellitantennen - vilken satellit har du använt vid din mottagning i Kroatien?
 
Toppen