• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolproblem just nu!

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Inlägg
289
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023
Hej! Är just nu i Norra Frankrike och åker till Moseldalen i morgon. Gasen varar bara en natt till! Hur fylla på mina två P11 i Tyskland. Har inte funnits någon el där vi varit i Frankrike. I Tyskland finns det el i stort sett på varenda ställplats mn vi skall ju kunna använda gasspisen också. Tacksam för svar
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.604
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
Sv: Gasolproblem just nu!

Westfa på Luxemburgerstrasse har även öppet på Lördagar. Här får du kordinaterna WESTFA GmbH
GPS: N49 44 53.7 E6 37 27.1
Mvh Curtan

Gasolfyllning på Svensk flaska, i Trier. Kopierat från en tidigare tråd, hälsar Björn
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Gasolproblem just nu!

Hovedgata gjennom Trier på vestsiden av elven er Luxemburgstrasse og du finner to gasolfyllere på venstre side av veien når du kommer fra Luxemburg noen hundre meter etter avkjøringen over til centrum og ned til markedsplassen og ställplatz.
 
Toppen