• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Frivilliga funktionärer till Infocentret

Status
Stängd för vidare inlägg.

lenohl02

FD HBK Medlem
Inlägg
520
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Hej alla Vänner !
Jag har blivit utsedd att hålla i "Infocentret" under våran Årsmötesträff i Kristinehamn, och jag behöver frivilliga som kan tänka sig att ställa upp och hjälpa till.
Eftersom vi tror att det kan bli mellan 500-600 bilar som kommer,för att inte några få skall behöva stå flera timmar så hoppas jag att många anmäler sig till mig.
Och vi vill gärna att ni som har någon sjukvårdsutb.av något slag också anmäler det, så vi kan hjälpas till om något inträffar.
Ni kan anmäla er på den här tråden eller via mail till mig ,det jag vill ha är namn, HBK-nummer och mobiltel.

Lennart Öhlund alias lenohl02 , Hbk9837
Mobilnr. 070-3121328
Mail: l.ohlund@telia.com
:music-icon::music-icon:
 

lenohl02

FD HBK Medlem
Inlägg
520
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Sv: Frivilliga funktionärer till Infocentret

Hej igen !
Då var det jag igen, som behöver medhjälpare till "Infocentret" så att inte några få behöver stå flera timmar på torsdag och fredag. Detta är ett bra tillfälle för er som är nya på årsmötesträffen att träffa andra deltagare.
Vi behöver frivilliga!!
Se första inlägget.
MVH. Lennart
 

lenohl02

FD HBK Medlem
Inlägg
520
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Sv: Frivilliga funktionärer till Infocentret

Jag får tacka er som nu anmält er ,med att hjälpa till.
Informationen om informationen det är att vi hjälps åt med att pricka av på listor när medlemmarna ankommer, samt dela ut tex. Matkuponger till de som beställt mat,mm.
Men ni får gärna vara fler som anmäler sig till att hjälpa till.
 

lenohl02

FD HBK Medlem
Inlägg
520
Kommun
Luleå
HBK-Nr
9837
Medlemskap
2022
Sv: Frivilliga funktionärer till Infocentret

Ja då var det dax för en påminnelse !
Nog finns det väl fler frivilliga att hjälpa till ,ju fler vi är så blir det kortare tid man behöver hjälpa till . Kom igen nu ! Vi är ju över 460 anmälda bilar.
:music-icon:Lennart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen