• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic

F

F.d. 32985

Guest
Sv: Sygic

Jag hittar inte vara man knappar in koordinter. Det funkar kanske bara i betaversionen?
iOS eller android?
Om ni kör iOS så finns det tre streck uppe i vänstra hörnet när ni öppnar Sygic. Markera på de tre strecken.
 

Bilagor

  • image.png
    image.png
    484,6 KB · Visningar: 1
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Sygic

Sygic hittar inte Lund???
Skulle kolla hur många km det är hemifrån till Lunds centralstation.
Döm om min förvåning (den bananen var god) när jag hamnade i Borås. Sygic vill inte kännas vid Lund som stad. Adresser i Lund verkar kunna hittas via (Lund, Lomma) om man envisas.
??????
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Sygic

Sygic är den navigeringsapp som orsakat mig mest förtret.

Kanske dags att avråda från köp trots rabatterat pris?
 
Inlägg
116
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
774
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Då jag försöker ladda ner SygicTruck så får jag ett felmeddelande "Det gick inte att hämta. Den här appen är inte kompatibel med din enhet"
Jag har en iPad 2.
Någon som har en förklaring?

/Lennart
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Sygic hittar inte Lund???
Skulle kolla hur många km det är hemifrån till Lunds centralstation.
Döm om min förvåning (den bananen var god) när jag hamnade i Borås. Sygic vill inte kännas vid Lund som stad. Adresser i Lund verkar kunna hittas via (Lund, Lomma) om man envisas.
??????

Ja detta med Lund måste man nästan klassa som en stor miss, jag får upp en låång lista med Lund, tar jag den översta kommer jag till ett Lund i Borås :mad:
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.791
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Sygic

Då jag försöker ladda ner SygicTruck så får jag ett felmeddelande "Det gick inte att hämta. Den här appen är inte kompatibel med din enhet"
Jag har en iPad 2.
Någon som har en förklaring?

/Lennart

Ingen förklaring, men har förstått att vid dl av vissa appar så måste man välja iphone vid dl till ipad :confused:
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Sygic

Hmm,, Testat lite med Sycic, Here och Eniro navigation och inser att antingen har appbyggarna missat något eller så har jag missat något, alla tre var lika värdelösa på att hitta just Lund men även andra byar hade de svårt att pricka rätt, tex Malmö hade nån av dem svårt med.
Saknar funktionen jag har i min primära navigator att kunna söka på just städer och orter och att kunna söka saker runt dem, men den diskussionen bör vi ta i en annan tråd för annars spårar det snart ur! :):cool::D

mvh jocke
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Sygic

iGO, Tomtom, Garmin (Navigon) och HERE hittar Lund i Skåne men inte Sygic.

image.png
En av sökningsfunktionerna i iGO.
iGO innehåller alla POI man kan önska sig, dock inga ställplatser.
Endast de som är kombinerade med campingar.
De finns i Mobil Life + som har direktkoppling till de flesta navigeringsappar.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Sygic

Anders, just de där sökfunktionerna är det jag vill se i en navigator, jag använder dem dagligen när vi är ute med husbilen, så ska det se ut!
Sök här, sök där, sök efter rutten eller sök någon annanstans, helt enkelt en bra start när man vill söka fram en plats.

mvh jocke
 
Toppen