• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsplats Luleå

ThePirate

FD HBK Medlem
Inlägg
159
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13374
Medlemskap
2023
Sv: Husbilsplats Luleå

Det framgår inte om du bara letar efter en uppställningsplats eller någonstans att övernatta? Hur som så är ju tyvärr inte Luleå den mest husbilsvänliga kommunen.....men:

Hör med Gamla Färjelägets Båthamnsförening(vid gamla helikopterplattan vid Hälsans hus på Gultsaudden, där har jag sett ekipage ibland),

eller Granec i södra hamn, där verkar folk ha övernattat vid hamnen.

Ingen av ställena har "faciliteter" dock, Luleå har inga ställplatser, bara Campingen vid Arcus.
 

Tarra12

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Luleå
HBK-Nr
12600
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsplats Luleå

Hej!
Ska du ha en plats för att ställa upp den eller ska det vara ström samt att du ska vistas och bo i den.
Är det det förstnämnda som gäller kan det hända att jag kan hjälpa dig med en plats mot avgift till vår föreningen.

Med vänlig hälsning Martin
 
F

F.d. 53343

Guest
Sv: Husbilsplats Luleå

Hej Martin Önskar en plats att ha husbilen stående när den inte används Där vi bor har vi ingen plats än,står i kö Var ligger det du har att erbjuda ? Självklart betalar vi för platsen /Kurt:spinny:
 

Tarra12

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Luleå
HBK-Nr
12600
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsplats Luleå

På ett industriområde har vi ett par platser innanför stängsel att hyra ut med laddström.
Hör av dig på min mail så får du veta mer.

Martin
 
Toppen