• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Resmål som nättidskrift

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Resmål som nättidskrift

Tack, äntligen fick jag tummen ur och installerade Readly!
Jag har ju läst om det i åratal nu att flera av er använder appen och är toppnöjda med den, det tycks ha kommit nåt emellan för mig länge nu...

Jag blev riktigt sugen på kommandocentralen i Köpenhamn, det ser ut som vi kommer att resa till Danmark till sommaren och nu inleds en offensiv för att övertyga ungarna och frun att en kommandocentral är mycket roligare än Lalandia och sånt.
Ja, ni förstår väl vart det kommer att sluta, jag kan ju i alla fall läsa om kommandocentret när jag sitter i en stol bredvid bassängerna.

mvh jocke

ps, kostar readly något? Eller betalar man för tidningarna?
Jag installerade appen och skapade ett konto utan problem men jag läste inte så noga.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Resmål som nättidskrift

Tack, äntligen fick jag tummen ur och installerade Readly!
Jag har ju läst om det i åratal nu att flera av er använder appen och är toppnöjda med den, det tycks ha kommit nåt emellan för mig länge nu...

Jag blev riktigt sugen på kommandocentralen i Köpenhamn, det ser ut som vi kommer att resa till Danmark till sommaren och nu inleds en offensiv för att övertyga ungarna och frun att en kommandocentral är mycket roligare än Lalandia och sånt.
Ja, ni förstår väl vart det kommer att sluta, jag kan ju i alla fall läsa om kommandocentret när jag sitter i en stol bredvid bassängerna.

mvh jocke

ps, kostar readly något? Eller betalar man för tidningarna?
Jag installerade appen och skapade ett konto utan problem men jag läste inte så noga.

Grattis, vi har haft appen i ett par år och mycket nöjda.

Tror vi betalar 99 kr i månaden, för rubbet och vi är tre som läser... Nästan gratis!
 
Toppen