• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

Knepig omröstning eftersom du kan rösta flera gånger själv. Varje nytt ställe man hittar länken är det bara att klicka så kan man rösta igen trots att man redan röstat...
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

Jag ser den här frågan ur en mer humoristisk synvinkel, helt i stil med några jag ordnat själv på facebook med jämna och ojämna mellanrum, de brukar bli roligast om de inte är så himla genomtänkta. ;)

Det som gör den frågan extra rolig är att det (just nu) är en klubb som leder och på andra plats kommer inte en klubb, slutresultatet i frågan kan nog bli ett ämne man kan smågnabbas över i åratal på ställplatserna. :)

mvh jocke
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
921
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
Sv: Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

HBK lägger beslag på hälften av rösterna och de andra delar på resten
Verkar stämma rätt bra
/Thomas
 
I

Iveco 35

Guest
Sv: Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

Som jag ser det så är HBK på första plats närmast följd av MHCS.rätta mig om jag har fel'
Olle.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Vilken klubb är bäst? i HB & Hv

Den klubben som har flest medlemmar får förmodligen flest röster, ganska logiskt. Men mer än så säger det inte, för vilka kriterier gäller för man skall vara bäst. HBK forum är överlägset andra forum om husbilar, men är för den skull klubben bäst?
 
Toppen