• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilslandet i Bäckhem.

F

F.d. 53013

Guest
Har just varit och fått inmonterat en ny garagelucka på förarsidan.Snacka om skickliga killar nämner i första hand Bengt som fixade till detta på mindre en än arbetsdag plus oljebyte o filter samt nya torkare: all heder åt dessa grabbar med the boss Niklas i spetsen. Nöjd ägare av Knaus Sunliner 800 leg!
Anders som inte fick hjälpa till med städning etc!
 
F

F.d. 24264

Guest
Sv: Husbilslandet i Bäckhem.

Tack för hälsningen Anders.Nästa gång får du kanske vara med i verktaden och hjälpa mig,men då tar det längre tid.Mvh Bengt på verkstan. :bye:
 

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet i Bäckhem.

Ja Bengt (Ölgubben) är en kombination av supermekaniker och Uppfinnar-Jocke. Ja har sett honom klura fram lösningar på det mesta. Därmed inte sagt att de andra mekanikerna på Husbilslandet är "mindrebra".Jag tror egentligen att hela eftermarknaden, med Niklas i spetsen, är Husbilslandets kanske viktigaste framgångsfaktor.
 
Senast ändrad:

KarinoBengt

HBK Medlem
Inlägg
563
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Sv: Husbilslandet i Bäckhem.

Nyttjade Bengt o Patriks ( numera Bergholms) tjänster, när de hade BP.s husvagnservice tillsammans i Kristinehamn. Suveräna killar båda två, löste det mesta i akuta och planerade åtgärder.
Bengt
 

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet i Bäckhem.

Husbilslandet är bra och tar sitt ansvar som de skall. Har köpt tre bilar av dem de senaste sex åren och de gör alltid vad de skall. Väntar bara på lottojackpotten så att jag kan beställa en ny 12m Morelo av Jonas. Fram till dess får jag hålla tillgodo med concorden jag köpt till bra pris från Jonas.
 

LYDEN

HBK Medlem
Inlägg
13
Kommun
Mark
HBK-Nr
19043
Medlemskap
2024
Sv: Husbilslandet i Bäckhem.

Vi har också bara gott att säga om Husbilslandets killar, både säljare och verkstadspersonal. Dom ställer alltid upp.
Mycket nöjda Morelo-ägare
 
Toppen