• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spara rutter?

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Spara rutter?

image1-728289.PNG


image2-730546.PNG


image3-733396.PNG


Navigeringsappen iGO loggar rutterna automatiskt om man så vill.
 

Drogen

FD HBK Medlem
Inlägg
259
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
19261
Medlemskap
2021
Sv: Spara rutter?

Finns det möjlighet att spara rutten i iGO även om man avbryter den innan man nått målet?
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Spara rutter?

Finns det möjlighet att spara rutten i iGO även om man avbryter den innan man nått målet?

Jag har aldrig provat. Loggningen sker automatiskt i bakgrunden och sparas automatiskt.

Vad jag förstår startar en ny logg så fort appen öppnas, alltså innan något mål lagts in.
 

Mitthem

HBK Medlem
Inlägg
192
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2600
Medlemskap
2024
Sv: Spara rutter?

Route Tracker 2 funkar kanon sparar din resa med kordinater var du vill under resan,funkar i bakgrunden när du kör
 

Drogen

FD HBK Medlem
Inlägg
259
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
19261
Medlemskap
2021
Sv: Spara rutter?

Jag har aldrig provat. Loggningen sker automatiskt i bakgrunden och sparas automatiskt.

Vad jag förstår startar en ny logg så fort appen öppnas, alltså innan något mål lagts in.

Ibland ligger det valda målet, t.ex. från ställplatslistan, lite fel och man är "framme" fast iGO vill att man ska köra ytterligare en bit. Då skulle jag vilja avbryta rutten och spara det jag har. Har inte heller testat så det får bli ett skarpt försök vid något tillfälle.
 
Toppen