• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppdatering av plattan och genast problem med Sygic.

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.870
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Uppdatering av plattan och genast problem med Sygic.

@ Smeden

Har testat att installera direkt från Playbutiken men då stoppas Playbutiksappen och stängs ner.
Visa bilaga 102146

Skall kolla runt på nätet, hittade nån sida som ev kan ha lösningen.
Gpspower

Anledningen till att jag vill ha den äldre versionen av Sygic är att jag tycker den nya är kass.
Min personliga åsikt, andra får ha sin!

Jojje

Förstår inte hur du m.fl. orkar fortsätta med Sygic som verkar vara ett komplext program som ständigt "bråkar" med er. Med Garmin eller Tomtom är det väldigt enkelt att både ladda ner, komplettera och lägga in tredje part poi:s, så varför inte testa dessa istället och lägga energin på annat?

Jag vet inte vad, men något måste ha gått fel vid uppdateringen.

Jag uppdaterade min Sony xperia z3 förra veckan från 5.0.2 till 5.1.1
Efter uppdateringen uppdaterade den automatiskt 196st appar, inte ett enda problem, inklusive Sygic, mitt Sygic bråkar aldrig.
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Uppdatering av plattan och genast problem med Sygic.

Testade att hämta ner och installera Sygic Truck och det gick bra.

Testade igen med alla mina 5 versioner av Sygic samt att ladda den sista versionen från Google Play resultat, samma som innan.

Jojje
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Uppdatering av plattan och genast problem med Sygic.

Fick efter ett antal mail med Sygicsupport (Adrian) så fick jag en nerladdningslänk direkt från Sygic
och se på f-n, det funkade efter 3 försöket.
Ett STORT tack till honom.:yes:

Jojje
 
Toppen